اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس , SMS , پیامک , مسیج
اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس , SMS , پیامک , مسیج

جمله های عاشقانه

اس ام اس عاشقانه



جمله های عاشقانه


کف آسفالت صافه ولی ترک داره

مثل دله منه که غما رو یدک داره

اینجا قوانینی داره که بی تبصرست نگاها شلیک میشه بهت از غرض

ممکنه آرزوهات توی حباب بمونن

تا وقتی سنگ قبرتو با گلاب بشورن

  
 
جمله های عاشقانه


بیهوده مکن عمر گران صرف رفیقان

 عمر صرف کسی کن که دلش جان تو باشد ، امروز

کسی محرم اسرار کسی نیست

ما تجربه کردیم کسی یار کسی نیست


جمله های عاشقانه


دریغا، مسکین تن من !

که پست اش کردم به خیال باطل که بلندی روح را به جز این راه

 نیست آنکه تن ام،

 به خواری بر سر راه افکندی! آه!!

باید که بر این اوج بی بازگشت در

تنهایی بمیرم


جمله های عاشقانه


آسمون به دریا گفت

 این بالا خیلی خوبه

 همه جا رو میشه دید

 دریا گفت

این پایین از اون بالا هم بهتره

 چون فقط تو رو میشه دید

تقدیم به آسمون قلبم …


جمله های عاشقانه


زیباست که با خدای خود چت بکنیم

در سایت نماز شب عبادت بکنیم

ای کاش که ما فلاپی دلها را

با عشق علی و آلش فرمت بکنیم  ملتمس دعا …


جمله های عاشقانه


یک روز رسد خوشی به اندازه کوه

 یک روز رسد غمی به اندازه دشت

افسانه زندگی چنین است گلم

 در سایه کوه باید از دشت گذشت


جمله های عاشقانه


بعضی اشخاص چنان به خود مغرورند

که اگر عاشق بشوند

به خود بیشتر عشق می ورزند

تا به معشوق


جمله های عاشقانه


دوست دارم شب را به غم سر کنم

دفتری را از اشک چشمم تر کنم

نام آن دفتر نهم دیوان عشق

 عشق را عنوان آن دفتر کنم


جمله های عاشقانه


لازمه عشق و خوشبختی

جذب کردن چیزهای تازه نیست

بلکه خذف کردن افکار کهنه و پوچ است


جمله های عاشقانه


اگر آزاد بودم به دور دستها پرواز میکردم

 و نام تو  را که زیباترین نام هاست

بر روی گلها و سبزه ها و دریاها می نوشتم


جمله های عاشقانه