اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس , SMS , پیامک , مسیج
اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس , SMS , پیامک , مسیج

اس ام اس عاشقانه دلتنگی

اس ام اس عاشقانه



اس ام اس عاشقانه دلتنگی


جفایت با وفایت هر دو نیکوست


 تو را هر جا که باشی دارمت دوست

  

اس ام اس عاشقانه دلتنگی


گویند سلام طلائی ترین کلید برای صعود به تالار آشنائی هاست

پی صمیمی ترین سلام تقدیم تو باد


اس ام اس عاشقانه دلتنگی


زدی تیری به قلبم رد نکردم

جدائی را تو کردی

 من نکردم


اس ام اس عاشقانه دلتنگی


در انتظار دیدنت به دشت غم نشسته ام

رها نکن دل مرا بیا که دل شکسته ام


اس ام اس عاشقانه دلتنگی


شاید نشود به گذشته بازگشت و یک آغاز زیبا ساخت

 ولی میشود هم اکنون

آغاز کرد و یک پایان زیبا ساخت


اس ام اس عاشقانه دلتنگی


مرا از یاد میتوانی ببری

اما از خاطر من نمیتوانی بروی


اس ام اس عاشقانه دلتنگی


به دریائی گرفتارم که موجش عالمی دارد

 که من با دل و دریا و موجش عالمی دارم


اس ام اس عاشقانه دلتنگی


یادت همیشه سبز است در خلوت خیالم

خوبم به خوبی تو

 هرچند نپرسی حالم


اس ام اس عاشقانه دلتنگی


یک نخ از جامه ارحام تو ما را کافیست

رشته مهری از آن عالم بالا کافیست

گر راضی شوی از من

همه روزم به شادابی ست

 گر نامه ام شود از سوی تو امضا کافیست


اس ام اس عاشقانه دلتنگی


در غمگین ترین لحظات زندگیم شادم

 که کسی نمیداند که چقدر غمگینم


اس ام اس عاشقانه دلتنگی