اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس , SMS , پیامک , مسیج
اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس , SMS , پیامک , مسیج

اس ام اس غمگین

اس ام اس عاشقانه



اس ام اس غمگین


چه سخته در جمع بودن

ولی در گوشه ای تنها نشستن

به چشم دیگران چون کوه بودن

ولی در خود به آرامی شکستن

  

اس ام اس غمگین


ساکنان دریا پس ار مدتی

صدای امواج را نمیشنوند

چه سخت است قصه عادت


اس ام اس غمگین


روزگاری جاده ای بودم غرق تردد

 جاده ای که از رفت و آمد لحظه ای خالی نمیشد

من که بسیار غریبان را به آبادی رساندم

عاقبت خود ماندم و ویرانه و تنهائی خود


اس ام اس غمگین


سنگ هائی که من از یاد تو بر دل میزدم

خانه ای میشد اگر خانه بنا میکردم


اس ام اس غمگین


زندگی ام یه سان پروانه ایست

که دور شمعی خاموش پرهایش میسوزد

و من چه بیهوده به فکر نشسته ام حسرت پرواز را


اس ام اس غمگین


پروانه به دور شمع چرخید و بال و پرش سوخت

 بیچاره از این عشق

فقط سوختن آموخت


اس ام اس غمگین


چه خوب بود همه آدمها میفهمیدند

 فبل از اینکه فسیل شوند

 به یکدیگر محبت کنند


اس ام اس غمگین


روزی با خودم فکر میکردم

 که اگر او را با غریبه ای ببینم

شهر را به آتش میکشم

اما الان حتی حاضر نیستم

کبریتی روشن کنم تا ببینم او کجاست


اس ام اس غمگین


شبیه برگ پائیزی پس از تو قسمت بادم

 خدا حافظ ولی هرگز نخواهی رفت از یادم


اس ام اس غمگین


دل من در سوگ یاران ماتم گرفته

گل من پژمرده در باد فصل بهاران غم گرفته

اینجا غمگینن شب در کمینن یار من کو ؟

یاری نمیبینم


اس ام اس غمگین