اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس , SMS , پیامک , مسیج
اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس , SMS , پیامک , مسیج

عاشقانه و دلتنگی

اس ام اس عاشقانه



عاشقانه و دلتنگی

ادبیات عشق

جذاب ترین کلمه                   آشنائی

متین ترین کلمه                   دوستی

آرام بخش ترین کلمه              محیت

پاک ترین کلمه                      وجدان

تلخ ترین کلمه                      تنهائی

زشت ترین کلمه                    خیانت

سخت ترین کلمه                 جدائی

و زیباترین کلمه                         تو

  

عاشقانه و دلتنگی


به سه دوست صمیمی میگم که تحویلت نگیرن


غم  و  حسرت  و نتهائی


عاشقانه و دلتنگی


امروز مرا بخوان که فردا دیر است

این خواب عجیب ما چه بی تعبیر است

فردا که ببینمت دگر عشقی نیست

فردا دل من از آشنائی سیر است


عاشقانه و دلتنگی


ای کاش دلم اسیر و بیمار نبود

دربند نگاه او گرفتار نبود

من عاشق و او ز عشق من بی خبر است

 ای کاش دل و دلبر و دلدار نبود


عاشقانه و دلتنگی


نه یادم میکنی نه میروی یاد

به نیکی باد یادت ای پریزاد

مرا کردی تو ای دوست فراموش

فراموشی ست رسم آدمیزاد


عاشقانه و دلتنگی


هنوزم انتظار و انتظار است

 هنوزم دل بی تو بی قرار است

هنوز خواب میبینم به شب ها

 همان مردی که بر اسبی سوار است

همان مردی که جمعه آید روزی

همان مردی که پایان انتظار است


عاشقانه و دلتنگی


عشق یعنی با غم الفت داشتن

سوختن با درد نسبت داشتن

عشق در یک جمله یعنی انتظار

 انتظار روز رجعت داشتن


عاشقانه و دلتنگی


گفت بنویس میمانم

نوشتم میروم

 این غلط املائی مرا ویران کرد

و حالا باید روزی ۱۰۰ مرتبه از روی تنهائی بنویسم


عاشقانه و دلتنگی


گفتم که خدا مرادی بفرست

طوفان زده ام راه نجاتی بفرست

فرمود که با زمزمه یا مهدی

نذر گل نرگس ، صلواتی بفرست . . .


عاشقانه و دلتنگی


عشق اگر عشق تو و عاشق اگر من باشم

آنچه هرگز نرسد ، روز جدائی باشد


عاشقانه و دلتنگی