اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس , SMS , پیامک , مسیج
اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس , SMS , پیامک , مسیج

اس ام اس عشق و گذشت

اس ام اس عاشقانه



اس ام اس عشق و گذشت


تنها داروئی که ۲ خاصیت داره چشم های قشنگ توست

که هم آرومم میکنه هم داغون

  

اس ام اس عشق و گذشت


گاه برای ساختن باید ویران کرد

 گاه برای داشتن باید گذشت

و گاه در اوج تمنا باید نخواست


اس ام اس عشق و گذشت


عمر من غارت شد

 و غارتگر من دور شد

 من صبوری کردم و غارتگرم مغرور شد


اس ام اس عشق و گذشت


دود اگر بالا نشیند کسر شأن شعله نیست

 جای چشم ابرو نگیرد

 گرچه او بالاتر است


اس ام اس عشق و گذشت


پشت پلکم عکستو نقاشی کردم گلکم

 تو رو میبینم تا وقتی چشم میبندم گلکم

ای پیام این تبسم که رو لبهای منه

 خیلی وقته که به گریه هام میخندم گلکم


اس ام اس عشق و گذشت


هر رهگذری محرم اسرار نگردد

 صحرای نمک زار  چمن زار نگردد

هرجا که رسیدی مکش طرح رفاقت

 هر کس که به تو یار وفادار نگردد


اس ام اس عشق و گذشت


بوسه ابتکاریست از طبیعت

برای زمانیکه احساس در کلام نمی گنجد

میبوسمت


اس ام اس عشق و گذشت


باید که مهربان بود

 باید که عشق ورزید

 زیرا که زنده بودن

 هر لحظه احتمالیست


اس ام اس عشق و گذشت