اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس , SMS , پیامک , مسیج
اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس , SMS , پیامک , مسیج

اس ام اس رمانتیک و زیبا

اس ام اس عاشقانه



اس ام اس رمانتیک و زیبا


من عمر تباه کردم ، اما توبه

 من نامه سیاه کردم ، اما توبه

در محضر دیدگانت ای صاحب عصر

صد بار گناه کردم ، اما توبه

  
اس ام اس رمانتیک و زیبا


زندگی کوتاهتر از آن است که عشق ورزیدن را برای لحظه آخر بگذاریم


اس ام اس رمانتیک و زیبا


روز و شب فکر توام

 در خواب میبینم تو را

خواب شب پوج است

 من بیدار میخواهم تو را


اس ام اس رمانتیک و زیبا


میگن عاشق ها عشقشون رو زیبا میبینن

 این دفعه که دیدمت زیباتر شده بودی

نمیدونم هر دفعه تو زیباتر میشی یا من عاشقتر


اس ام اس رمانتیک و زیبا


اشک رازی است

 لبخند رازی است

 عشق رازی است

اشک آن شب

لبخند عشقم بود


اس ام اس رمانتیک و زیبا


بشکست دلم کسی صدایش را نشنید

آری ، دل مرد بی صدا میشکند


اس ام اس رمانتیک و زیبا


راز دلت را به چشم هایت نگو

 چون میگریند و راز نگهدار نیستند


اس ام اس رمانتیک و زیبا


نوشتم بر در و دیوار خانه

 که بعد از من بماند این نشانه

اگر گویند نویسنده کجا رفت

بگوئید رفته از دست زمانه


اس ام اس رمانتیک و زیبا


در باغ دلم جوانه ای باید و نیست

 شوق غزل ، ترانه ای باید و نیست

خواهم که تو را ببینم اما چه کنم

 دیدار تو را بهانه ای باید و نیست


اس ام اس رمانتیک و زیبا


دوستی برگ گلی نیست که بر باد رود

تشنه را آب محال است که از یاد رود


اس ام اس رمانتیک و زیبا