اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس , SMS , پیامک , مسیج
اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس , SMS , پیامک , مسیج

عاشقم من .....

اس ام اس عاشقانه



عاشقم من .....

تو که یک گوشه چشمت غم عالم ببرد

 حیف باشد که تو باشی و مر ا غم ببرد

  

عاشقم من .....


ز چشمانت نگاهی ده به چشمانم

 که چشم من به هر چشمی نمی نازد


عاشقم من .....


هرگاه غروب غمگینی دیدی به یادم باش

 تا هرگاه طلوع زیبایی دیدم به یادت باشم


عاشقم من .....


زندگی قافیه باران است

من اگر پاییزم و درختان امیدم همه بی برگ شدند

تو بهاری و به اندازه باران خدا زیبایی


عاشقم من .....


من تو را ناب ترین شعر زمان میدانم

 و تو هم میدانی تا ابد در دل من می مانی


عاشقم من .....


سخن ، آغاز گفتن نیست

 نگاهی میشود گاهی کلام اولین دیدار


عاشقم من .....


در وفای تو چنانم که اگر خاک شوم

آید از تربت من بوی وفاداری تو


عاشقم من .....


سلام به کسی که به رسم جاده ها دوراست و به رسم دل چه نزدیک


عاشقم من .....


کوه چون سنگ بود تنها شد ویا چون سنگ بود تنها شد

من که نه کوهم و نه سنگ


عاشقم من .....


به دنبال کسی هستم که با درد آشنا باشد

دلش غمگین ، خودش ساده ، کمی از جنس ما باشد


عاشقم من .....