اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس , SMS , پیامک , مسیج
اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس , SMS , پیامک , مسیج

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه



اس ام اس عاشقانه


شنیدی که دلم گفت بمان ، ایست ، نرو

به خدا وقت خدا حافظی ات نیست ، نرو

نکند فکر کنی در دل من مهر تو نیست

گوش کن نبض دلم زمزمه اش چیست ، نرو

  

اس ام اس عاشقانه
 

خواستم یه اس ام اس توپ برات بفرستم  وسط راه منفجر شد

همه فهمیدن دوستت دارم  . . . !


اس ام اس عاشقانه


عشق تو مانند روح در وجود من است که فقط هنگام مرگ از هم جدا میشویم


اس ام اس عاشقانه


مینویسم خاطرات با اشک و آه

در شبی غمگین و تاریک و سیاه

مینویسم خاطرات از روی درد

 تا بدانی دوریت با من چه کرد


اس ام اس عاشقانه


بر تن ما نکند آتش دوزخ اثری

 چون به آتش کده مهر شما سوخته ایم


اس ام اس عاشقانه


زیبا ترین آغاز را با تو تجربه کردم

 پس تا زیباترین پایان با تو میمانم


اس ام اس عاشقانه


دریا  چه دل پاک و نجیبی دارد

 چندیست که حالات عجیبی دارد

این موج که سر به سخره ها میکوبد

با من چه شباهت عجیبی دارد


اس ام اس عاشقانه


روزی که یادت نکنم روز خدا نیست

سوگند به اسمت که دلم از تو جدا نیست


اس ام اس عاشقانه


حلالم کن اگر دوری اگر دورم

 اگر با گریه میخندم حلالم کن که مجبورم

بگو عادت کنم بی تو که میدونی ، نمیتونم

که میدونی نفس هامو به دیدار تو مدیونم


اس ام اس عاشقانه