اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس , SMS , پیامک , مسیج
اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس , SMS , پیامک , مسیج

مسیج بی وفا بودن

اس ام اس عاشقانه



مسیج بی وفا بودن

دلم را در غمت کردم ز هر ویرانه ویرانتر

 چو دیدم دوست میدارد دلت

 دل های ویران را

   

مسیج بی وفا بودن


باز امشب غزلی کنج دلم زندانی است

 آسمان شب بی حوصله ام طوفانی است

هیچ کس تلخی لبخند مرا درک نکرد

 های های دل دیوانه من پنهانی است


مسیج بی وفا بودن


زیباترین گل ها را برای زیبایی زندگیت

و کوتاهی عمرشان را برای غم هایت آرزو مندم


مسیج بی وفا بودن


لای خاطرات تلخم یاد تو همیشه شیرین

 تا ابد فکر تو هستم نازنین رفیق دیرین


مسیج بی وفا بودن


ای عشق شکسته ام مشکن ما را

 اینگونه به خاک ره میفکن ما را

ما در تو به چشم دوستی میبینیم

 ای دوست مبین به چشم دشمن ما را


مسیج بی وفا بودن


زندگی کردن من مردن تدریجی بود

 آنچه جان کند تنم

 عمر حسابش کردم


مسیج بی وفا بودن


ما خانه به دوشان غم سیلاب نداریم


مسیج بی وفا بودن


مصرعی از قلب من

 با مصرعی از قلب تو

 شاه بیتی میشود در دفتر و دیوان عشق


مسیج بی وفا بودن


از درون قلب توست جهان چو دوزخ

 دل اگر تیره نباشد همه دنیاست بهشت


مسیج بی وفا بودن


امیدوارم تو اقیانوس خوشبختی جوری غرق بشی

 که هیچ وقت نجات پیدا نکنی


مسیج بی وفا بودن