اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس , SMS , پیامک , مسیج
اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس , SMS , پیامک , مسیج

اس ام اس تنهایی عاشقونه

اس ام اس تنهایی



اس ام اس تنهایی عاشقونه


خونه ی اجاره ای داری برای یه آدم تنها

 قلبشو پیش میده ، جونشو ماه به ماه

   

اس ام اس تنهایی عاشقونه


خواهش میکنم ، بی حوصلگی هایم را ببخش

 بدخلقی هایم را فراموش کن ، بی اعتنایی هایم را جدی نگیر

 در عوض من هم تو را می بخشم که مسبب همه ی اینهایی


اس ام اس تنهایی عاشقونه


دیدگانت را نبند ، نگاهت را ندزد

 تو که میدانی آیه آیه ی زندگیم از گوشه ی چشمانت تلاوت می شود


اس ام اس تنهایی عاشقونه


عشق چیز عجیبی نیست

 عزیز دلم

 همین است که تو دلت بگیرد و من نفسم


اس ام اس تنهایی عاشقونه


شادیهایم هدیه به تو

 کم بودنش را بر من خرده مگیر

 این تمام سهم من از دنیاست


اس ام اس تنهایی عاشقونه


سرم را روی شانه ات بگذار تا

همه بدانند “همه چیز” زیر سر من است


اس ام اس تنهایی عاشقونه


خاک پایت بوسه گاهم بود و بس

 بر سر راهت نگاهم بود و بس

 ای نگاهت تکیه گاه خستگی

 عشق تو تنها گناهم بود و بس


اس ام اس تنهایی عاشقونه


در برهوت بی کسی تنها تو همزاد منی

 ای نازتر از خواب شبم ، همواره در یاد منی


اس ام اس تنهایی عاشقونه


یک تلنگر هم کافی بود برای اینکه بشکنم

به هر حال ممنون از مشتت


اس ام اس تنهایی عاشقونه


اسیر فصل خزان گردد عمر آنکس که

 دمی اسیر اشک کند چشم مهربان تو را


اس ام اس تنهایی عاشقونه