اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس , SMS , پیامک , مسیج
اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس , SMS , پیامک , مسیج

جمله های تنهایی عاشقونه

اس ام اس تنهایی



جمله های تنهایی عاشقونه


میدونی فرق آسمون خدا با آسمون دلم چیه ؟

تویه آسمون خدا

یه ماهه با بی نهایت ستاره

ولی تو آسمون دلم

 یه تک ستارست بی نهایت ماهه

    

جمله های تنهایی عاشقونه


قبل از اینکه تو رو ببینم دریا رو ندیده بودم !

اما فهمیدم تو دریایی

 با این تفاوت که دریا شوره ولی تو شیرین


جمله های تنهایی عاشقونه


توی تنهایی من یاد تو مهمون منه

 میدونی عشق تو هم قفلای زندون منه


جمله های تنهایی عاشقونه


من شیفته ی برق نگاهت شده ام
 دلباخته ی روی چو ماهت شده ام

بعد از غزل عشق که جوشید ز دل
 با ثانیه ها چشم به راهت شده ام


جمله های تنهایی عاشقونه


در آغوشم که میگیری

 آنقدر آرام میشوم که فراموش میکنم باید

نفس بکشم


جمله های تنهایی عاشقونه


لحظه ای با من بیا باران شویم
 در نگاه شاپرک مهمان شویم

لحظه های دور از همه تردید ها
 در جوار عاشقی پنهان شویم


جمله های تنهایی عاشقونه


شعله گفت کاش روزی به شمعدان میرسیدم

شمع بدون اینکه حرفی بزند

 ذره ذره آب شد

 تا شعله به آرزویش برسد !


جمله های تنهایی عاشقونه


همیشه ماندن دلیل بر عاشق بودن نیست

 خیلی ها می روند تا ثابت کنند که عاشقند


جمله های تنهایی عاشقونه


ای کاش

دنیا ساعت بود و من و تو عقربه های آن

تا هر یک ساعت یک بار به هم میرسیدیم


جمله های تنهایی عاشقونه


از خدا نخواه که همه دنیا رابه تو بدهد

 از خدا بخواه کسی را به تو بدهد که تو را به همه دنیا ندهد


جمله های تنهایی عاشقونه