اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس , SMS , پیامک , مسیج
اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس , SMS , پیامک , مسیج

اس ام اس تنهایی و دوری

اس ام اس تنهایی



اس ام اس تنهایی و دوری


بیا جایمان را با هم عوض کنیم

دلم لک زده برای اینکه کسی عاشقم باشد

  
 
اس ام اس تنهایی و دوری


شب من پنجره ای بی فردا
 روز من قصه ی تنهایی ما

مانده بر خاک و اسیر ساحل
 ماهی ام ماهی دور از دریا


اس ام اس تنهایی و دوری


به تو سوگند

 به راز گل سرخ و به پروانه که در عشق فنا می گردد

زندگی زیبا نیست

آنچه زیباست تویی تو که آغاز منو لحظه ی پایان منی


اس ام اس تنهایی و دوری


من از شوق تو لبریزم گل من
 کجایی بی تو پاییزم گل من

ز پا افتاده ام بازآ که شاید
 به دیدار تو برخیزم گل من


اس ام اس تنهایی و دوری


امروز که آینه جوابش سنگ است
 در ذهن زمانه عشق هم بی رنگ است

هر کس که نداند تو خودت می دانی
 آری به خدا دلم برایت تنگ است


اس ام اس تنهایی و دوری


مقیاس اندازه گیری فاصله متر نیست

 اشتیاق است

مشتاق که باشی حتی یک قدم نیز فاصله ای دور است


اس ام اس تنهایی و دوری


همانند پلی بودم برای عبورت

 به فکر تخریب من نباش

رسیدی دست تکان بده

 من خود فرو میریزم . . .


اس ام اس تنهایی و دوری


بی هیچ دلیلی

 “دوستت دارم”

تا نقض کنم قانونی را که هنوز دلیل می طلبد . . .


اس ام اس تنهایی و دوری


جان رفته ولی زخم جفایت نرود
 تاثیر دو چشم بی وفایت نرود

فرشی ز دل شکسته انداخته ام
 آهسته بیا شیشه به پایت نرود . . .


اس ام اس تنهایی و دوری


دیگر فرصتی برای پیامک دادن نیست

دست واژه ها را می گیرم

و به دیدنت می آیـــم

دلتنگیت در هیچ پیامی نمی گنجد


اس ام اس تنهایی و دوری