اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس , SMS , پیامک , مسیج
اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس , SMS , پیامک , مسیج

اس ام اس تنهایی غمگین

اس ام اس تنهایی



اس ام اس تنهایی غمگین


همیشه آدم وقتی به همدیگه فکر میکنن که تنها میشن

کسی واقعا عاشقه که وقتی همه پیششن

به اونی فکر میکنه که رفیق تنهایی هاشه

  

اس ام اس تنهایی غمگین


درویش کوچه های تنهاییم

 کاسه گدایی مرا

سکه ی نگاه توکافیست


اس ام اس تنهایی غمگین


بوی دلتنگی میدهم


حتی بهار هم پیله ی تنهایی ام را به روی پروانه هایش نمی گشاید . . .


اس ام اس تنهایی غمگین


تنهایی استخوان سوز است

 حتی در عاشقانه ترین ساعتها


اس ام اس تنهایی غمگین


شب من پنجره ای بی فردا

 روز من قصه ی تنهایی ما

مانده بر خاک و اسیر ساحل

ماهی ام ماهی دور از دریا


اس ام اس تنهایی غمگین


نرو تنهام نذار با درد و غم هام

اگر چه دلخوری از خیلی حرفام

به قرآنی که از سایه اش گذشتم

به جون هر دوتامون خیلی تنهام


اس ام اس تنهایی غمگین


وسعت درد فقط سهم من است

 باز هم قسمت غم ها شده ام

دگر آیینه ز من با خبر است

که اسیر شب یلدا شده ام

من که بی تاب شقایق بودم

 همدم سردی یخ ها شده ام

کاش چشمان مرا خاک کنید

 تا نبینم که چه تنها شده ام


اس ام اس تنهایی غمگین


نکند یوسف عمرم رود از مصر خیالت

باز آواره ی تنهایی چاهم بکنی


اس ام اس تنهایی غمگین


این روزها که می گذرد

یک ترانه تلخ

قصه ی تنهایی های مرا می سراید

سمفونی گوش خراشی است

روزهاست پنبه دگر فایده ندارد

……باید باور کنم

تنهایم


اس ام اس تنهایی غمگین


و چه لذتی است در تنهایی

باور نداری ؟

از خدا بپرس


اس ام اس تنهایی غمگین