اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس , SMS , پیامک , مسیج
اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس , SMS , پیامک , مسیج

پیامک تنهایی عاشقانه

اس ام اس تنهایی



پیامک تنهایی عاشقانه


شبیه برگ پاییزی ، پس از تو قسمت بادم

خداحافظ ، ولی هرگز نخواهی رفت از یادم

خداحافظ ، و این یعنی در اندوه تو می میرم

در این تنهایی مطلق ، که می بندد به زنجیرم

  

پیامک تنهایی عاشقانه


تنهایی یعنی

من یه موبایل دارم که صدای زنگش رو

یادم نمیاد


پیامک تنهایی عاشقانه


چه رنجی است لذت ها را تنها بردن

 و چه زشت است زیبایی ها را تنها دیدن

و چه بدبختی آزار دهنده ای است تنها خوشبخت بودن

در بهشت تنها بودن سخت تر از کویر است

دکتر شریعتی


پیامک تنهایی عاشقانه


نرو دستم به دامانت

 نگو دیگر نمی آیی

که میمیرم غریبانه

امان از درد تنهایی


پیامک تنهایی عاشقانه


شاید آن روز که رفتم یاد تنهایی کنی

من همان تنهایی ام ، یادت نره یادم کنی


پیامک تنهایی عاشقانه


تنهایی ام را با کسی قسمت نخواهم کرد

یک بار قسمت کردم ، چندین برابر شد


پیامک تنهایی عاشقانه


وقتی شکسته اطلسی

 وقتی گرفته اسمون وقتی

که تنهایی شده تنها شریک خونمون

وقتی نگاهه روشنت حالا غریبه با چشام دیگه نه اسمت یادمه نه دیگه عشقت رو میخوام


پیامک تنهایی عاشقانه


تو برو پیچک من

 فکر تنهایی این قلب مرا هیچ مکن

رو پیشانی من چیزی نیست

 غیر یک قصه پر از بی کسی و تنهایی


پیامک تنهایی عاشقانه


زندگی پراست از گره هایی که تو آن را نبسته ای

اما باید تمام آنها را به تنهایی باز کنی. تنهای تنها ،


پیامک تنهایی عاشقانه


نامه هایم که چراغ قلبت را روشن نکرد

امشب تمامشان را بسوزان شاید بتوانی تنهایی ات را ببینی


پیامک تنهایی عاشقانه