اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس , SMS , پیامک , مسیج
اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس , SMS , پیامک , مسیج

یادداشت تنهایی

اس ام اس تنهایی



یادداشت تنهایی


وقتی بهت خیانت میکنن تنهایی از همه چی بهتره

  
 
یادداشت تنهایی


دیواری ساخته ام از جنس غرور با بافته ای از باورهایم

تا در روزهای تنهایی و دلتنگی به آن تکیه کنم


یادداشت تنهایی


بدونت روز و شب افتاده ام در دام تنهایی

 و تن خسته تر از پاییزم از انجام تنهایی

 دلم با یاد عشقت می تپد هر دم دراین سینه

 اگر در سر پرم هر لحظه از ابهام تنهایی


یادداشت تنهایی


یادمان باشد اگر خاطرمان تنها ماند طلب عشق ز هر بی سر و پایی نکنیم


یادداشت تنهایی


بهاری کن مرا جانا

که من پابند پاییزیم

و آهنگ غزلهای جوانم گریه می خواهد

چنان دق کرده احساسم میان شعر تنهایی

که حتی گریه های بی امانم

 گریه می خواهد


یادداشت تنهایی


در نهان، به آنانی دل میبندیم که دوستمان ندارند

و در آشکارا

از آنانی که دوستمان دارند غافلیم

شاید این است دلیل تنهایی ما


یادداشت تنهایی


بسترم صدف خالی یک تنهایی

و تو چون مروارید گردن آویز کسان دگری


یادداشت تنهایی


توای تنها ببین من را کنار مرز تنهایی

 تنم خسته رهم خسته دلم دراوج تنهایی

 زتنها بودنم ای دل خلاصی نیست باور کن

 رهایی را نمی بینم زدست دیو تنهایی


یادداشت تنهایی


چون نهالی سست میلرزد

روحم از سرمای تنهایی

میخزد در ظلمت قلبم

وحشت دنیای تنهایی


یادداشت تنهایی


دلم یخ میزندگاهی

 دراین سرمای تنهایی

 شبم قندیل میبندد از این یخهای تنهایی

 قلم آهسته می راند بر این خط بلند

اما

 گمانم یاد می گیرد ز من انشای تنهایی


یادداشت تنهایی