اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس , SMS , پیامک , مسیج
اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس , SMS , پیامک , مسیج

پیامک جدایی و خیانت

اس ام اس جدایی بی وفایی خداحافظی خیانت



پیامک جدایی و خیانت

دیگر هیچ چیز مشترکی بین ما نیست

تنها آسمانمان یکیست

  
 
پیامک جدایی و خیانت


نمی بخشمت

ولی فراموشت می کنم

همیشه به همین سادکی از ادمای بی ارزش می گذرم


پیامک جدایی و خیانت


“دوستت دارم”

تکیه کلام تو بود

من بی جهت به آن تکیه داده بودم


پیامک جدایی و خیانت


حضورت در کنار من معجزه نبود

نبودنت هم فاجعه نیست

فردا روزِ دیگری برای من خواهد بود

بیشتر از این برایت اشک نخواهم ریخت


پیامک جدایی و خیانت


 به نامردی نامردان قسم

جانا که نامردی

که نامردان خجل گشتند از بس که تو نامردی


پیامک جدایی و خیانت


آنقــدر مرا سرد کرد

 از خودش

 از عشق

کــه حالا بــه جای دلبستن یخ بسته ام

آهای !!! روی احساسم پا نگذاریــد

لیز می‌‌خوریــد


پیامک جدایی و خیانت


عجب جوش و خروشی بود عشقت

 خراب باده نوشی بود عشقت

بهشتم را به سیبی داد بر باد

 عجب آدم فروشی بود عشقت


پیامک جدایی و خیانت


تســــبــیح میشوم زیر انگشــــتانت

دانـــه دانــــه میـــرانـــی ام

تا خــــودت را بالا ببـــــری


پیامک جدایی و خیانت


سوت پایان را بزن

من حریف هرزگی تو

و احمق بودن خودم نمی شوم


پیامک جدایی و خیانت


دار بزن … خاطرات کسی که  تـو را دور زده

حالم خوب است

امّا گذشته ام درد میکند


پیامک جدایی و خیانت