اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس , SMS , پیامک , مسیج
اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس , SMS , پیامک , مسیج

اس ام اس بی وفایی

اس ام اس جدایی بی وفایی خداحافظی خیانت



اس ام اس بی وفایی


ﮐﺴﯽ ﺩﺭ ﺍﯾﻦ ﺳﻮﺯ ﻭ ﺳﺮﻣﺎ ﺩﺳﺘــﻬﺎﯾﺖ ﺭﺍ ﻧﻤﯽ ﮔﯿﺮﺩ

ﺩﺭ ﺟﯿﺒــــﺖ ﺑـــﮕﺬﺍﺭﺷﺎﻥ

ﺷﺎﯾﺪ ﺫﺭﻩ ﺍﯼ ﺧﺎﻃﺮﻩ ﺗﻪ ﺟﯿﺒﺖ ﻣﺎﻧﺪﻩ ﺑﺎﺷﺪ

ﮐﻪ ﻫﻨﻮﺯ ﻫﻢ ﮔﺮﻡ ﺍﺳﺖ

  
 
اس ام اس بی وفایی

عکست در فال قهوه ام نامت بر لبم

یادت در جانم داغت بر تقدیرم

و جسمت کنار دیگریست عجب حکایتی دارد روزگار


اس ام اس بی وفایی


مانده ام اینجا که روزی بیایی

مانده ام تنها ، نکند ، نیایی

رفته ای آنجا که از من دور باشی

رفته ای که بی من مسرور باشی


اس ام اس بی وفایی


دیگر به هوای نازت هیچ مردی سر به بیابان نمی گذارد

ساده ای لیلی جان

اینجا مردها با یک کلیک روزی هزار بار عاشق می شوند


اس ام اس بی وفایی


مــن زانــوهـــایـــم را بــــه آغـــوش کــشیده بـودم

وقـتـی تــــو بــرای آغــوش دیـگری زانـــو زده بــودی


اس ام اس بی وفایی


بـــرگ پـــاییــزی راهـی نـدارد جـــز سُــــــــقوط

وقـتی می دانـد درخت

عِشــقِ بَـــرگ تازه ای را در دِل دارد


اس ام اس بی وفایی


گذشتــــ آن زمان کهنـــه دیدار رفت آن دقیقــــه های پر هیاهـــو

رفتـــــ آن حس دیـــدار شکستـــــ آن لحظه زیبــــا

سکوت سکوت سکوت و تــــو

چه ســـاده گذشتی از این همــــه احساس

و من  سکوت سکوت سکوت


اس ام اس بی وفایی


شد کوچه به کوچه جستجو عاشق او

شد با شب و گریه رو به رو عاشق او

پایان حکایتم شنیدن دارد

 من عاشق او بودم و او عاشق او


اس ام اس بی وفایی


یه روزی من بودم نفسش

ولی بعد شدم عامل تنگی نفسش

رفت سراغ یه نفس تازه

این من هستم که وفادار خواهم ماند

این تو هستی که تنها

بی وفایی از تو جدا خواهد ماند

این من هستم که آخرش میسوزم

این تو هستی که میروی

و من با چشمهای خیس به آن دور دستها چشم میدوزم


اس ام اس بی وفایی