اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس , SMS , پیامک , مسیج
اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس , SMS , پیامک , مسیج

متن بی وفایی

اس ام اس جدایی بی وفایی خداحافظی خیانت



متن بی وفایی


هـی تـو

مـن کـه زاده ی تـنـهایـیـم

 خـدا تـو را بـرای او نـگـه دارد


 

متن بی وفایی


برای من همین ” تو ” کافیـــست

برای تو چند ” او ”


متن بی وفایی


بی خیالم هم شوی بی خیالـــت نمیشوم

می توانم جای خالیت را با خیالت پر کنم


متن بی وفایی


” تو ” برای ” من ” مهمـــّی

” او ” برای ” تو ” مهمـــّه

تکلیف من هم کاملاً مشخّص


متن بی وفایی


در خیالِ دیگری میرفتـــی

و من چه عاشقانه

کاسه ی آب پشتت خالی میکردم


متن بی وفایی


میدونم یکی از از آن روزهای مبهم دور

وقتی جلوی تلویزیون روی کاناپه لم داده ای

و احتمالا بچه هات از سر و کولت بالا می روند

درست همان لحظه که قرار است احساس خوشبختی کنی

ناگهان

یاد و خاطره ی من به سینه ات چنگ می زند


متن بی وفایی


روی کارت برایش نوشتم “به امید فردای بهتر”

دو هفته بعد شنیدم ازدواج کرده

 تازه فهمیدم آن روز “الف” فردا را یادم رفته بود …


متن بی وفایی


چشمانم را به نابینایی میفروشم

تا کسی را که دوست دارم با دیگری نبینم


متن بی وفایی


این روزها پر طرفدارترین بازی در بین آدمها

 بازی با “احساسات” است


متن بی وفایی