اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس , SMS , پیامک , مسیج
اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس , SMS , پیامک , مسیج

جمله بی وفایی

اس ام اس جدایی بی وفایی خداحافظی خیانت



جمله بی وفایی


آهای مرغ عشق

فخر نفروش

معشوق تو هم به لطف قفس است که وفادار مانده

  
 
جمله بی وفایی

 
مـثـل ِ تـــار ِ مــوهـــایـش

ایـن بـــار

دوسـتـت دارم هـــایـــم را

پـشـت ِ گـوشـش انـــداخـــت


و رفــت


جمله بی وفایی


به خدا بگو:

زمستانش سرد نیست

جمع کند تکرار فصلهایش را

من در تابستانش هم از بی وفایی دندان به دندان سائیده ام


جمله بی وفایی


درد دارد وقتی من عاشقانه هایم را می نویسم

دیگران یاد عشقشان میفتند و تو هنوز بی خیالی


جمله بی وفایی


سخت است ؛ خیلی سخت

وقتی بدانی او کجای زندگی توست

اما ندانی تو کجای زندگی او هستی


جمله بی وفایی


بی وفا باشی شکایت میکنند

 با وفا باشی خیانت میکنند

مهربانی گرچه آیین خوشیست

 مهربان باشی رهایت میکنند


جمله بی وفایی


یادش بخیر

‏”من بودم و تو”

او بود و دیگری

این روزها

‏”تویی و او”

من ماندم و خدا


جمله بی وفایی


دردناک است دوست بداری و گمان کنی دوستت دارند

حال آنکه او یگانه هستی تو باشد

 و تو یکی از هزاران لذت او


جمله بی وفایی


نشانه میگیری

سنگ می اندازی و بعد خنده کنان

لِی .. لِی .. لِی ..

پای میکوبی و میروی

بد جور با دلم “بــــــــــازی” میکنی


جمله بی وفایی


بیخودی به خودت زحمت نده

این بَذرهای تنفــر

که در دلم می کاری

هرگــــز جوانه نخواهد زد


جمله بی وفایی