اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس , SMS , پیامک , مسیج
اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس , SMS , پیامک , مسیج

مسیج دوست داشتن

اس ام اس علاقه و دوست داشتن



مسیج دوست داشتن


در زندگی محتاج دو چیز باش

 قلبی که دوستش داری و قلبی که دوستت داره

    

مسیج دوست داشتن


دوستت دارم یه عالمه

قدر ۱۰۰۰ تا قابلمه


مسیج دوست داشتن


سکوت تنها تفسیر دوست داشتن است

 پس به سکوتم اعتماد کن


مسیج دوست داشتن


دوستت دارم

 این تعارف نیست زندگی من است


مسیج دوست داشتن


نوشتم ( دوستت دارم

پرانتز را نبستم

 بگذار این حقیقت تا ابد جریان بیابد


مسیج دوست داشتن


دوست داشتن دل میخواهد نه دلیل

 از ته دل دوستت دارم بدون دلیل


مسیج دوست داشتن


سلامی به گرمی آش رشته

که روش با پیاز داغ نوشته :

دوست دارم فرشته


مسیج دوست داشتن


تو را از بی مثالی دوست دارم

تو را از بس زلالی دوست دارم

اگرچه شاخه ای از گل ندارم

تو را با دست خالی دوست دارم


مسیج دوست داشتن


صدای طپش قلبم را

میشنوی که فریاد میزند دوستت دارم


مسیج دوست داشتن


نمی خواهم بگویم دوستت دارم

 میخواهم بدانی دوستت دارم


مسیج دوست داشتن