اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس , SMS , پیامک , مسیج
اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس , SMS , پیامک , مسیج

پیامک و متن عاشقانه

اس ام اس عاطفی و دلتنگی



پیامک و متن عاشقانه


تـــو برمی گردی و زندگی را از جایی که

 پاره شده دوباره به هم می دوزیم

در صندوقِ خاطره ها هنوز نخ برای بخیه زدن هستـــــــــ…!

   

پیامک و متن عاشقانه


هنوز هم وقتی باران می آید

تنم را به قطرات باران می سپارم

می گویند باران رساناست

شاید دستهای من را هم به دستهای تو برساند


پیامک و متن عاشقانه


پلکهای مرطوب مرا باور کن

این باران نیست که میبارد

صدای خسته ی من است که از چشمانم بیرون می ریزند . . .


پیامک و متن عاشقانه


نفس نمی کشــــــــد هــــــــوا

قـــــــــدم نمی زند زمیـــــــن

سکـــــــــوت میکنـــــد غزل

بــــــــدون تـــــو یعنی همین


پیامک و متن عاشقانه


بـه آمـار مـشـکـوکـم

جـمـعـیـت دنـیـای مـن

دو نـفـر اسـت . . .


پیامک و متن عاشقانه


آسمان هم که باشی
بغلت خواهم کرد

فکر گستردگی واژه نباش
همه در گوشه ی تنهایی من جا دارند

پر از عاشقانه ای تو
دیگر از خدا چه بخواهم…؟!


پیامک و متن عاشقانه


مثل یک روح در دو پیکریم

تو در پیکره ی خدایی

من در پیکره ی انسانی

عاشقانه میپرستمت

شاید روزی

یک روح در یک پیکر شویم …


پیامک و متن عاشقانه


هیچ نمی خواهم
یه تو
یه من
یه جا
کنار هم برای هم


پیامک و متن عاشقانه


امـتـداد بـازوانـت مـی شـود انـتـهـای دلـدادگـی

مـی شـود هـمـان گـوشـه دِنـجـی که راحـت مـی تـوان جان داد


پیامک و متن عاشقانه


هیچ چیز لذت بخش تر از این نیست که یک نفر احساست رو بفهمه

بدون اینکه بخوای به زور بهش حالی کنی


پیامک و متن عاشقانه