اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس , SMS , پیامک , مسیج
اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس , SMS , پیامک , مسیج

متنهای احساسی

اس ام اس عاطفی و دلتنگی


متنهای احساسی


کاش همیشه در کودکی می ماندیم

 تا به جای دلهایمان

 سر زانوهایمان زخمی می شد

    

متنهای احساسی


از عجایب عشق همین است

 تنها همان آغوش آرامت می کند که دلت را به درد می آورد


متنهای احساسی


زمستون رسید

سردت شد خبرم کن بیام برات بسوزم


متنهای احساسی


خسته ام ، فردا نگاهت را برایم پست کن

 یک بغل حال و هوایت را برایم پست کن

 دلم از آواز غمگین شب پر است

 لطفا آن لحن خوش صدایت را برایم پست کن


متنهای احساسی


برای تو ، مردن بهانه نمی خواهد

 وقت نبودنت خود مرگیست برای خودش


متنهای احساسی


هرچه میروم ، نمیرسم

 گاهی با خود فکر میکنم نکند من باشم

 کلاغ آخر قصه ها


متنهای احساسی


زیبایی ها را چشم می بیند و مهربانی ها را دل

 چشم فراموش می کند اما دل هرگز

 پس بدان تا زمانی که دل زنده است فراموش نخواهی شد


متنهای احساسی


دلتنگم ! اما تو را طلب نمیکنم

 نه اینکه بی نیازم ، صبورم !


متنهای احساسی


در زمینی که ضمیر من و توست

 از نخستین دیدار ، هر سخن ، هر رفتار ، دانه هاییست که می افشانیم

 برگ و باری است که می رویانیم

 آب و خورشید و نسیمش “مهر” است


متنهای احساسی


دستهایت

 تنها بالشی است که

وقتی سر بر او دارم کابوس نمی بینم


متنهای احساسی