اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس , SMS , پیامک , مسیج
اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس , SMS , پیامک , مسیج

اس ام اس دل تنگی جدید

اس ام اس عاطفی و دلتنگی



اس ام اس دل تنگی جدید


آنقدر دلتنگتم که حتی

 ابلیس بر وسعت این دلتنگی سجده می کند

    

اس ام اس دل تنگی جدید


لیوان چایی روی میز در انتظار یک بوسه است

نه تو می آیی و نه او گرم می ماند

چه گناهی دارد سماوری که داغ دیده است ؟؟؟


اس ام اس دل تنگی جدید


دلتنگی هایم را به رود اگر گویم میبرد با خود

حراسم از دریا و مرگ ماهی هاست


اس ام اس دل تنگی جدید


این تو نیستی که مرا از یاد برده ای

این منم که به یادم اجازه نمیدهم حتی از نزدیکی ذهن تو عبور کند

صحبت از دلتنگی نیست…

صحبت از لیاقت است…!


اس ام اس دل تنگی جدید


ای کاش احساسی به اسم دلتنگی وجود نداشت که باعث بشه مزاحمت بشم !

.فلاسفه درباره ی عشق خیلی حرفها زدند اما منطق هیچ کدامشان به پای منطق تو نرسید ،

رفتی و گفتی : همینه که هست !


اس ام اس دل تنگی جدید


هیچوقت آرزوی “افتادن” چیزی را نداشته ام

حالا برای اولین بار میخواهم

  “لطفا بیفت” ، ای زیباترین اتفاق زندگی من !


اس ام اس دل تنگی جدید


“یاد تو” پرچم صلحیست میان شورش این همه فکر


اس ام اس دل تنگی جدید


بخند ای عشق ای امید فردا که من خندیدنت را دوست دارم

به باغ خاطرم هر روز و هر شب تو را تنهای تنها دوست دارم

منم چون ماهی افتاده در شن تو را مانند دریا دوست دارم

نگاهی کن به من ای عاشق دل تو را مانند رویا دوست دارم


اس ام اس دل تنگی جدید


تا تو رفتی همه گفتند که از دل برود هر آنکه از دیده رود
و به نا باوری و غصه ی من خندیدند

کاش می دانستی که در این عرصه ی دنیای بزرگ
چه غم آلوده جدایی هاییست

کاش می دانستی که از دل نرود هر آنکه از دیده رود


اس ام اس دل تنگی جدید