اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس , SMS , پیامک , مسیج
اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس , SMS , پیامک , مسیج

اس ام اس دلتنگی

اس ام اس عاطفی و دلتنگی



اس ام اس دلتنگی


چتری برایـــــم بگیر

حتــــی خیالے

خیس دلتنگـــے شده امــ !

   

اس ام اس دلتنگی


من از این همه سلامِ ضبط شده خسته ام جانم!
دلم حرفی نو میخواهد .. حرفی ناب

ساده هم اگر باشد عیبی ندارد..
مثلا بگو دلم برایت تنگ شده
همین!


اس ام اس دلتنگی


واژه هایم رنگ باران دارد وقتی از تو مینوسم

قلبم خیس دلتنگی است و چشمانم طوفانی


اس ام اس دلتنگی


دلتنگی یعنی

 دقیقه به دقیقه گوشیتو چک کنی و وانمود کنی داری ساعتتو می بینی


اس ام اس دلتنگی


گاه دلتنگ می شوم
دلتنگ تر از همه دلتنگی ها

گوشه ای می نشینم
و حسرتها را می شمارم

و باختن ها را
و صدای شکستن ها را


اس ام اس دلتنگی


با یاد تو این ستاره ها رنگی بود
 این دفتر خاطرات من سنگی بود
از درس کلاس عاشقی سهمم باز
 یک زنگ فقط دوری و دلتنگی بود


اس ام اس دلتنگی


دلتنگی عین آتش زیر خاکستر است

گاهی فکر میکنی تمام شده

اما یک دفعه همه ات را آتش میزند


اس ام اس دلتنگی


کاش باران بگیرد …

کاش باران بگیرد و شیشه بخار کند…

و من همه ی دلتنگیهایم را رویش “ها” کنم…

و با گوشه ی آستینم همه را یکباره پاک کنم … و خلاص…


اس ام اس دلتنگی


آسمانم دلم برای تـو

 آنقدر تنگ می شود که آغـوشم برایـــش کهکشان است


اس ام اس دلتنگی


نیایــــــــــــــــــی
بـــــــهار نمی آید

پرستوها بی کار می شوند
درخت ها غمْ باد.

حالا من هیچ؛ اما…
چه گناهی کرده اَند این بی چاره ها


اس ام اس دلتنگی