اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس , SMS , پیامک , مسیج
اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس , SMS , پیامک , مسیج

اس ام اس دلتنگی و تنهایی

اس ام اس عاطفی و دلتنگی


اس ام اس دلتنگی و تنهایی


اشک چشمام جمع شده
یواش یواش سنگ شده

خبر داری چه اندازه
دلم برات تنگ شده.؟

    

اس ام اس دلتنگی و تنهایی


از گلچین آرزوهایت

چتری برایم بفرست که خیس دلتنگی هات نباشم


اس ام اس دلتنگی و تنهایی


زمزمه  دلتنگی ام را

 به نسیم میسپارم تا به تو برساند همیشه به یادت هستم


اس ام اس دلتنگی و تنهایی


در شادی من شریک باش ای ساعت
 در فکر لباس شیک باش ای ساعت

تعجیل بکن ، دلم برایش تنگ است
 کم عاشق تیک و تاک باش ای ساعت


اس ام اس دلتنگی و تنهایی


عجب خیاط ماهری است دنیا

 که دل هیچکس را برای ما تنگ ندوخت


اس ام اس دلتنگی و تنهایی


می نویسم: ” د ی د ا ر”

تو اگر بی من و دلتنگ منی یک به یک فاصله ها را بردار


اس ام اس دلتنگی و تنهایی


سر به هوا نیستم اما همیشه چشم به آسمان دارم
حال عجیبی ست دیدن همان آسمان

که شاید تو
دقایقی پیش به آن نگاه کرده ای . . .


اس ام اس دلتنگی و تنهایی


دیگر فرصتی برای پیامک نیست

دست واژه ها را می گیرم و به دیدنت می آیم

دلتنگیت در هیچ پیامی نمی گنجد


اس ام اس دلتنگی و تنهایی


عشق من ای کفتر بی پشت بام
 عشق من ای خواب خوب ناتمام
بی تو رویایم پر از دلتنگی است
 فصلهای زندگی بی معنی است


اس ام اس دلتنگی و تنهایی


دلم شوق تو را دارد
 تو غافل از دل مایی
به ما گاهی نگاهی کن
 دلی دارم تماشایی


اس ام اس دلتنگی و تنهایی