اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس , SMS , پیامک , مسیج
اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس , SMS , پیامک , مسیج

اس ام اس دلتنگی

اس ام اس عاطفی و دلتنگی



اس ام اس دلتنگی


هوا خوب و بدش فرقی نداره

 به هوای تو نفس میکشم هنوز !

   

اس ام اس دلتنگی


نفس را با تو میخواهم ، تو که از نسل گلهایی

 سیاهی را نکن باور ، تو خود خورشید فردایی


اس ام اس دلتنگی


این عشق برای من هیچ نداشت

 اما گلهای بالشم را “باغبان ” خوبی بود اشک های هر شب من


اس ام اس دلتنگی


کاش دنیا ساعت بود و من و تو عقربه های آن

 تا هر یک ساعتی یه بار به هم میرسیدیم


اس ام اس دلتنگی


الهی شهر عشق آتش بگیرد
 جدایی دق کند ماتم بگیرد

 الهی تا زمین هست و زمان هست
 کسی عشق تو را از من نگیرد


اس ام اس دلتنگی


وقتی فراموشت خواهم کرد که عقلم خاموش

 نفسم قطع

 روحم در آسمان و بدنم زیر خاک باشد


اس ام اس دلتنگی


من ، تو ، ما ، یادت هست

 تمام شد

 حالا : تو ، او ، شما ، من هم به سلامت


اس ام اس دلتنگی


مرا به تو هیچ تملکی جز این نیست

 که همواره دلم برای مهربانیت تنگ میشود


اس ام اس دلتنگی


گر روی تو امشب نبینم چه کنم ؟
 گر من تو به آغوش نگیرم چه کنم ؟

 من زین شب ظلمانی محکوم شدم
  از دیدن روی تو محروم شدم


اس ام اس دلتنگی


نمی دانست معنای خطر را
 به باد آشنایی ، داد سر را

ندیدی بوسه باران کرد با شوق
 درخت عشق ، لب های تبر را


اس ام اس دلتنگی