اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس , SMS , پیامک , مسیج
اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس , SMS , پیامک , مسیج

اس ام اس دلتنگی عاشقونه

اس ام اس عاطفی و دلتنگی



اس ام اس دلتنگی عاشقونه


دلتنگى

حس نبودن کسی است که تمام وجودت یکباره

تمنای بودنش رامیکند

   

اس ام اس دلتنگی عاشقونه


منم دلتنگ رویت دلم آید به سویت

چه کردی با دل من

که کرده آرزویت


اس ام اس دلتنگی عاشقونه


چه سخت است

دلتنگ قاصدک بودن

در جاده ای که در آن هیچ بادی نمیوزد..


اس ام اس دلتنگی عاشقونه


بیقرار تو ام و در دل تنگم گله هاست ،

آه ! بی تاب شدن عادت کم حوصله هاست


اس ام اس دلتنگی عاشقونه


تو که رفتی

دلم برایت تنگ شد

حال که آمده ای در دلم جا نمیشوی


اس ام اس دلتنگی عاشقونه


واژه هایم رنگ باران دارد

 وقتی از تو مینوسم

قلبم خیس دلتنگی است

 وچشمانم طوفانی


اس ام اس دلتنگی عاشقونه


اشکهایم که سرازیر میشوند

دیری نمی پایدکه قندیل می بندد

عجیب سرد است هوای نبودنت


اس ام اس دلتنگی عاشقونه


دقایقی در زندگی هستندکه

 دلت برای کسی آنقدر تنگ میشود که

 میخواهی اورا از رؤیاهایت بیرون بکشی و در دنیای واقعی بغلش کنی


اس ام اس دلتنگی عاشقونه


به گمانم

یادت پنجره ی احساسم را میکوبد

 چرا که در دلم هوای دلتنگی به پاست


اس ام اس دلتنگی عاشقونه


دلتنگم اما

تو را طلب نمیکنم…

نه اینکه بی نیازم …

 صبورم..


اس ام اس دلتنگی عاشقونه