اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس , SMS , پیامک , مسیج
اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس , SMS , پیامک , مسیج

اس ام اس دلتنگی زیبا

اس ام اس عاطفی و دلتنگی



اس ام اس دلتنگی زیبا


مرا جای خودم بگذار
خودت را جای گهواره

 و آغوشی تسلی بخش
 کنارم باش همواره

    

اس ام اس دلتنگی زیبا


جان رفته ولی زخم جفایت نرود
 تاثیر دو چشم بی وفایت نرود

 فرشی ز دل شکسته انداخته ام
 آهسته بیا شیشه به پایت نرود .


اس ام اس دلتنگی زیبا


تو “آدم” و من “حوا” ، سیبی در کار باشد یا نه

 در آغوش تو بهشت جاریست

 بوسه هایت طعم سیب می دهند


اس ام اس دلتنگی زیبا


مترسک گفت :

ای گندم تو گواه باش مرا برای ترساندن آفریدند

 اما من عاشق پرنده ای بودم که از گرسنگی مرد


اس ام اس دلتنگی زیبا


ای کاش قانون همه ی دوستی ها این بود :

یا رفاقت تعطیل یا جدایی هرگز !


اس ام اس دلتنگی زیبا


نه از فلسفه کلامی می دانم

 و نه منطق می گنجد در کلامم

 بی استدلال دوستت دارم


اس ام اس دلتنگی زیبا


ستاره ها رو با اینکه خیلی دورند
 هر شب میشه دید ، کاش تو هم ستاره بودی


اس ام اس دلتنگی زیبا


چشم ها را شستم ، جور دیگر دیدم

 باز هم سود نداشت

 تو همان بودی که باید دوست داشت


اس ام اس دلتنگی زیبا


با تو از ناب ترین لحظه سخن خواهم گفت

 دوستت خواهم داشت ، هیچ میدانی چیست ؟

 لحظه ای نیست که در خاطر من یاد تو نیست .


اس ام اس دلتنگی زیبا


اتل متل دلتنگی

 عجب حس قشنگی
دلم کرده هوایت

 جان و دلم فدایت


اس ام اس دلتنگی زیبا