اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس , SMS , پیامک , مسیج
اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس , SMS , پیامک , مسیج

اس ام اس عاشقانه کلاسیک

اس ام اس عاشقانه



اس ام اس عاشقانه کلاسیک


میتوان باهم بود بی هراس از همه فاصله ها

 میتوان دلخوش کرد به صدای تپش ثانیه ها

 ای صمیمی ای خوب باشما هست دلم باوجود همه فاصله ها

    

اس ام اس عاشقانه کلاسیک


خسته در حبس زمینم

 ماه من یادم کن ، به نگاهی به پیامی

 سخنی شادم کن


اس ام اس عاشقانه کلاسیک


وفادارتر از خدا سراغ ندارم

 به رسم همین وفاداریست که تورا به او می سپارم!


اس ام اس عاشقانه کلاسیک


دوست دارم اشک باشم گوشه چشمت بسوزم

 تا که افتادم به پایت خاک پایت را ببوسم


اس ام اس عاشقانه کلاسیک


عجب جوش و خروشی بود عشقت

 خراب باده نوشی بود عشقت ، بهشتم را سیبی داد برباد

 عجب آدم فروشی بود عشقت


اس ام اس عاشقانه کلاسیک


نازنینا گر طبیبی بنده بیمار توام

با دلی پر آرزو مشتاق دیدار توام

گر بگویی جای پایت روی چشمان من است

چشمها سهل است ، من با جان خریدار توام


اس ام اس عاشقانه کلاسیک


آسمان با وسعتش تقدیم تو

 رقص ماهی های دریا مال تو هر چه شادی هرچه عشق و هرچه شور زندگی

امروز و فردا مال تو


اس ام اس عاشقانه کلاسیک


محبت را نوشتم نامه کردم ، به یادت من نوشتم ناله کردم

 نگو هرگز برایم دوست بودی ، در این دنیا برایم خوب بودی

 به گلزار جوانی دانه دانه تورا من دوست دارم عاشقانه


اس ام اس عاشقانه کلاسیک


برای من که دلم از سکوت لبریز است

صدای پای تواز دور هم دل انگیز است


اس ام اس عاشقانه کلاسیک