اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس , SMS , پیامک , مسیج
اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس , SMS , پیامک , مسیج

اس ام اس عاشقانه


اس ام اس عاشقانه



 اس ام اس مهربونی



عزیزم هیچ میدانی

جزئیات چشمهایت

کلیات زندگی من است !؟


   

 اس ام اس مهربونی


تنها تو رو می بینم

لحظات با تو بودن را و یک زندگی شیرین را

و آخر سر نیز رویاهای عاشقانه ام را با تو


اس ام اس مهربونی



چقد دلم تنگ شده واسه شنیدن تپش های پر اشتیاق قلبت

که نفس هام رو به احترامش نگه میداشتم


 اس ام اس مهربونی


دلم میخواهد کسی باشد

 خوب باشد ، مهربان باشد ، بس باشد

و همه ی این بودن هایش فقط برای من باشد

 فقط برای من


 اس ام اس مهربونی


وقتی که تو نیستی دنیا چیزی کم دارد مثل کم داشتن یک وزیدن ، یک واژه ، یک ماه

من فکر می کنم در غیاب تو همه خانه های جهان خالیست


 اس ام اس مهربونی


گاهــی فکـر میکنم کــار تـــو “ســـــخــــت تر” از مـــن است

مـن یـــــک دنـــیا دوستت دارم

و تو زیر بـار این همــــه عشـــــق قــــد خـم نمیکنی …


اس ام اس مهربونی



این عصرهای بارانی عجـیب بـوی نـفس هـای تـو را می دهـد

گـوئـی … تـو اتـفاق می افـتی

و مـن دچـار می شـوم … تـمام ” مــن” دارد “تـــو” می شـود …


 اس ام اس مهربونی


من که نباشم دنیا یک “من”کم دارد

تو که نباشی من یک “دنیا” کم دارم . . .


 اس ام اس مهربونی


حقیقت دارد که من می توانم

با شعرهای تو با باران مشاعره کنم

و بند نیایم . . .


 اس ام اس مهربونی


سکه ی زندگیم شیر ندارد

اما همین خطی که مرا به تو وصل نگه می دارد را دوست دارم


 اس ام اس مهربونی