اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس , SMS , پیامک , مسیج
اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس , SMS , پیامک , مسیج

اس ام اس عاشقی و دلدادگی

اس ام اس عاشقانه




اس ام اس عاشقی و دلدادگی


بی تو خورشید دلم رهگذری ظلمانی ست

 آخرین پنجره ام در خطر ویرانیست

   

اس ام اس عاشقی و دلدادگی


چقدر نگاه کردن به چشم هایت واگیر دارد

هر بار که نگاهت می کنم  پر میشوم از عشق


اس ام اس عاشقی و دلدادگی


آدمها هرچقدر بزرگتر میشوند

دلشان بیشتر بغل میخواهد

حتى بیشتر از وقتى که کودک بودند !


اس ام اس عاشقی و دلدادگی


گاهی بهترین وسیله برای فراموشی

 دیدار دوباره است !


اس ام اس عاشقی و دلدادگی


وقتی قلم به دست می گیرم و از تو می نویسم

دلتنگی چه مزه ی شیرینی دارد!


اس ام اس عاشقی و دلدادگی


بعضى از حرفارو

باید بزارى وقتى خوب دم کشید بزنى اینجورى خیلى بیشتر به طرفت مى چسبه

دوستت دارم


اس ام اس عاشقی و دلدادگی


بیایید به هم دروغ نگوییم

آدم است…باورمیکند …

دل می بندد !!


اس ام اس عاشقی و دلدادگی


آهای آدما

 پاسخ دوستت دارم

 مرسی نیست !


اس ام اس عاشقی و دلدادگی


تورا خودم چشم زدم

بس که نوشتمت میان شعرهایم

بى آنکه “اسپند” بچرخانم میان واژه هایم …


اس ام اس عاشقی و دلدادگی


بعضی حرف ها را فقط دست ها به هم میزنند

فقط دستها…


اس ام اس عاشقی و دلدادگی