اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس , SMS , پیامک , مسیج
اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس , SMS , پیامک , مسیج

اس ام اس عشق دیوانه وار

اس ام اس عاشقانه




اس ام اس عشق دیوانه وار


می خواهم غزلی را برای پرواز بهانه کنم

و پرواز را برای رسیدن به تو

و تو را بهانه ی زندگی

   

اس ام اس عشق دیوانه وار


دیــوانـــه ام مــی کــنــد

فــکــر ایــنــکـــه

زنــده زنــده نــیــمــی از مــن را از مــن جـدا کـنـنـد
لـطـفــا …
تــا زنـده ام بـــــــــــــمان


اس ام اس عشق دیوانه وار


چه “شوری” میزند دلم وقتی

در چشم دیگران

اینقدر “شیرین” میشوی


اس ام اس عشق دیوانه وار


چقدر دوست دارم با خیال راحت …

یک نفس عمیق بکشم …

نفسی که پر باشد …

از بوی آرامش وجود تو …


اس ام اس عشق دیوانه وار


گذشت ، دیگر آن زمان که فقط یک بار از دنیا می رفتیم

حالا یک بار از شهر می رویم

یک بار از دیار … یک بار از یاد … یک بار از دل … و یک بار از دست …


اس ام اس عشق دیوانه وار


نمیدانی … !
چطور گیج می شوم
وقتی هرچه می گردم

معنی نگاهت
در هیچ فرهنگ لغتی
پیدا نمی شود … !


اس ام اس عشق دیوانه وار


دلم به بهانه ندیدنت گریست

بگذار بگرید و بداند هرچه خواست همیشه نیست


اس ام اس عشق دیوانه وار


هیچگاه ادعای خاص بودن نکردم

اما خاص بودن عشق تو

مرا هم خاص کرد


اس ام اس عشق دیوانه وار


وقتی گرمای نگاه تو نیست این میشود حال و روز زمستانی من

سرماخوردگیهای پی در پی

 تب و لرز های بی پایان … !


اس ام اس عشق دیوانه وار


بعد از مـرگـم

قـلــبـم را جــدا از مـن خـــاک کنید

من و دلـــم هیچ گاه

آبـمـان توی یک جـوی نرفت


اس ام اس عشق دیوانه وار