اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس , SMS , پیامک , مسیج
اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس , SMS , پیامک , مسیج

اس ام اس عاشقانه و تک

اس ام اس عاشقانه





اس ام اس عاشقانه و تک


مثلِ همیشه برای تو می نویسم
تو
به نیت هر که دوست داری بخوان

   

اس ام اس عاشقانه و تک


روزایی که “تو” توشون نیستی

 حیفم میاد زندگیشون کنم …


اس ام اس عاشقانه و تک


تو را سفید می نویسم که ازدحام تمام رنگ هاست

و عاشقانه می خوانم

عشقی که حاصل جمع تمام عاطفه هاست !


اس ام اس عاشقانه و تک


می گویند عشق خدا به همه یکسان است

ولی من می گویم مرا بیشتر از همه دوست دارد

وگرنه به همه یکی مثل تو میداد …


اس ام اس عاشقانه و تک


چه خوب است که هستى …

وقتى که هستى ورود هر غریبه اى به این سراى پر از تو ممنوع میشود …

و این براى بیتابى من تاب است …


اس ام اس عاشقانه و تک


پیچک می شوم ، وحشی می پیچم به پروپایت …

تاحتی نتوانی آنی بی “من” بودن را زندگی کنی


اس ام اس عاشقانه و تک


برای دوست داشتنت نیاز به استخاره نبود

امــا برای با تو بودن و با تو ماندن

سَراپــا نیـــازمند استجابَت دعایم


اس ام اس عاشقانه و تک


چــــه لذتی بــــآلا تر از اینکـه اسمــت

قسـم راستـــِ یــک نفــر بآشـــَد . . .


اس ام اس عاشقانه و تک


صبرت که تمام شد
نرو
تازه معرفت از آن لحظه شروع میشود


اس ام اس عاشقانه و تک


فکر کنم

به بوی عطر تو حساسیت دارم همین که در ذهنم می پیچد

از چشم

اشک می آید …


اس ام اس عاشقانه و تک