اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس , SMS , پیامک , مسیج
اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس , SMS , پیامک , مسیج

Love and love

اس ام اس عاشقانه




Love and love


گیرم که از حصار کوتاه دلم ساده می پری

با دیوار بلند خیالم چه می کنی ؟

   

Love and love


تنهایی ات را از تو گرفتم

 در خنده هایم شریکت کردم

نگفته بودی بازرگان عشقی ، من از کجا می دانستم سود من تنهاییست


Love and love


دوست داشتن را نه می نویسند نه میگویند

 ثابت می کنند


I love to write rather not say

  Prove



Love and love


کاش بدانی ، قهر میکنم تا دستم را محکمتر بگیری و بلندتر بگویی : بمان

نه اینکه شانه بالا بیندازی و آرام بگویی : هر طور راحتی


Love and love


چقدر صدای تیک تاک ساعت دلخراش است

وقتی تو “یک ثانیه” هم در کنارم نیستی


How heartbreaking time is ticking

When you're "just a second" you're either with me



Love and love


آغوشت ، علم را زیر سوال می برد

آنقدر آرامم می کند که هیچ مسکنی جایش را نمی گیرد


Arms, puts into question the science

Lying does not take place so that no housing



Love and love


خودتان را در قلب هیچ آدمی نچپانید

جا نمی شوید ، چروک می شوید فقط


In your heart, no one Nchpanyd

Where do you get wrinkles only



Love and love


در خاطری که “تویی” ، دیگران فراموشند

بگذار در گوشت بگویم “میخواهمت”

این خلاصه ی تمام حرفهای عاشقانه ی دنیاست


Love and love


سرکش بودم به حیله رامم کردی
 ای افسونگر ، چه پخته خامم کردی
خوش چرخاندی کمند گیسویت را
 در تاریکی اسیر دامم کردی


Love and love


آغوشی باش و مرا به اندازه ی تمام اشتباهاتم بغل کن

بدون آنکه حرفی میانمان رد و بدل شود

فقط نگاه باشد و نفس

زندگی آنقدرها دوام نمی آورد

همین حالا هم دیر است


Love and love