اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس , SMS , پیامک , مسیج
اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس , SMS , پیامک , مسیج

اس ام اس های عشق و دلتنگی


اس ام اس عاشقانه



اس ام اس های عشق و دلتنگی



زمستان را دوست ندارم چون با آمدنش به یاد نگاه های سردت می افتم

   

اس ام اس های عشق و دلتنگی


اگر از دلتنگی کم آوردی غصه نخور

 من به جای هر دویمان دلتنگم !


اس ام اس های عشق و دلتنگی


می خواهم داستانی از علاقه ام به تو را بنویسم :

یکی بود ، یکی …

بی خیال …

خلاصه اش میشود : دوستت دارم


اس ام اس های عشق و دلتنگی


از این آمد و رفت های تکراری دلم گرفته

 یا نیا ، یا نرو !


اس ام اس های عشق و دلتنگی


قانعم به یادت

 پس یادت را از من نگیر که یادت مهربانترین تصویر دنیاست


اس ام اس های عشق و دلتنگی


چه ناگهانی نگاهت را به نگاهم تعارف کردی

و ناگهان عاشقت شدم …


اس ام اس های عشق و دلتنگی


خدایا یا نوری بیفکن یا توری

 ماهی کوچکت از تاریکی این اقیانوس می ترسد


اس ام اس های عشق و دلتنگی


آرزوی خیلی ها بودم

اما اسیر قدرنشناسی “یک” نفر شدم


اس ام اس های عشق و دلتنگی


نمی دانم آلزایمر بودی یا عشق

از روزی که مبتلایت شدم ، خود را از یاد بردم …


اس ام اس های عشق و دلتنگی


به مدت دلتنگیهایم به من بدهکاری

 وعده ی ما باشد روزی که دلتنگم شوی


اس ام اس های عشق و دلتنگی