اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس , SMS , پیامک , مسیج
اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس , SMS , پیامک , مسیج

اس ام اس یاد و عشق و عاطفه


اس ام اس عاشقانه



اس ام اس یاد و عشق و عاطفه



همیشه به یادت هستم اما شاهدی ندارم جز کلاغ بام خانه مان

که او هم حقیقت را به تکه پنیری می فروشد

    

اس ام اس یاد و عشق و عاطفه


امتداد فاصله از اعتبار عاطفه نمی کاهد

 همیشه هستی ، همین حوالی


اس ام اس یاد و عشق و عاطفه


دلت را به هر کسی نسپار

 این روزها برخی ها از سپرده ات هم بهره میخواهند


اس ام اس یاد و عشق و عاطفه


“من” به “تو” بستگی دارم …

حال من را از خودت بپرس !


اس ام اس یاد و عشق و عاطفه


از دلم پرسیدم : محبت را کیست لایق

 پاسخ آمد او که یادت میکند در هر دقایق


اس ام اس یاد و عشق و عاطفه


گنجشک را تکه نانی زنده نگه میداشت ما را تکه دلی

 اما دریغ کردند رهگذران


اس ام اس یاد و عشق و عاطفه

کوه نیستی اما صدایت که می زنم

شعر و شور و عشق به من باز می گردد …


اس ام اس یاد و عشق و عاطفه


دلتنگی همون مکثیه که رو اسمش میکنی

 وقتی شماره های گوشیت رو میای پایین !


اس ام اس یاد و عشق و عاطفه


بعضی وقتها آدما یه کاری میکنن که دیگه نمیتونی دوستشون داشته باشی

ولی عجیب دلت واسه زمانی که دوستشون داشتی تنگ میشه !


اس ام اس یاد و عشق و عاطفه


مینویسم ، باز مینویسم

تا هستم تو را نفس میکشم و تو را مینویسم

راستی اگر برای تو ننویسم

 کجا شانه های دلتنگی ام را بتکانم ؟


اس ام اس یاد و عشق و عاطفه