اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس , SMS , پیامک , مسیج
اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس , SMS , پیامک , مسیج

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه




اس ام اس عاشقانه
 

تمام دنیا در آغوشت خلاصه شده است

کودکانه پناه میبرم به خلاصه ی دنیا

   

اس ام اس عاشقانه


شیرینم تـقصـیر تـــو نیـست

حـتمـاً اشـتبـاه از متـصـدی ِ آرزوهـا بـوده

کـه تـو نصـیب دیــــــگری شـدی


اس ام اس عاشقانه

نفس کشیدن را دوست دارم گاهی

 گاهش را فقط “تــــــــو” می دانی


اس ام اس عاشقانه


دنیا تمام شود چه باک

دنیای من تویی که پیش از اینها تمامم شدی


اس ام اس عاشقانه


هر راهی را که رفته باشم هرچقدر هم دورتر

 کوتاه ترین است برای رسیدن دوباره به تو

کافی ست که یکبار دیگر نامم را صدا بزنی ، برمیگردم


اس ام اس عاشقانه


در قرن ما تعریف عشق گره خوردن “تن ها“ست

 نه پیوند قلبها


اس ام اس عاشقانه


گاهی آنقدر دلم هوایت را میکند

شک میکنم به اینکه

 این دل مال من است یاتو …


اس ام اس عاشقانه


اینکه یه نفر بهت بگه “مواظب خودت باش” حس خوبی داره

اما بهتر از اون وقتی هستش که یه نفر بهت میگه

“نگران نباش من باهاتم”


اس ام اس عاشقانه


تمام حرف ها پشت سرت بود

 به دنبالت الفبا را قدم زدم

 تو حرف نداشتی


اس ام اس عاشقانه


گرمایی بودم همیشه ، ولی بین خودمان بماند

سرمایی می شوم وقتی پای آغوش تو در میان باشد


اس ام اس عاشقانه