اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس , SMS , پیامک , مسیج
اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس , SMS , پیامک , مسیج

اس ام اس جدید


اس ام اس عاشقانه



اس ام اس جدید



آدمیان به لبخندی که بر لبی نشانند

به احساس خوبی که بر جا می نهند

و به دردی که می کاهند ، می مانند ، بی شک تو ماندگاری

   

اس ام اس جدید


اگر روزی

محبت کردی بی منت ! لذت بردی بی گناه ! بخشیدی بدون شرط

بدان آن روز واقعاً زندگی کرده ای


اس ام اس جدید


زندگی، باورِ دریاست

در اندیشهٔ ماهی، در تُنگ

سهراب سپهری


اس ام اس جدید


وقتی میخواهمت و نیستی هیچ اتفاق خاصی نمی افتد

فقط ذره ذره ایوب میشوم


اس ام اس جدید


شاید عشق همین باشد

که من در انتهای شب بیادت چند قطره اشکی جاری کنم


اس ام اس جدید


مدتهاست که بی دلیل ترکم کرده ای

نمیدانم دلت از من سرد شد یا که سرت جایی دیگر گرم شد


اس ام اس جدید


نخستین چکه ناودان احساسم را در قالب کلامی از جنس گلهای یاس میریزم

و آن را به آسمان نیلوفری دل زلالت برای شاد بودنت هدیه میکنم


اس ام اس جدید


گاهی وقت ها

برای صداقتت < تاوان > باید بپردازی !

گاه به سنگینی ِ زندگیت …!


اس ام اس جدید


گاهی به قدری دلم برایت تنگ میشود که

 حاضرم حتی با دیگری ببینمت !


اس ام اس جدید


لبخند که میزنی
پر میشوم از بهانه های خواستنت
پر میشوم از طنین خوش صدای نفسهایت
و زمزمه های در گوشی


اس ام اس جدید