اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس , SMS , پیامک , مسیج
اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس , SMS , پیامک , مسیج

اس ام اس عاشقی

اس ام اس عاشقانه





اس ام اس عاشقی


آن روز که همدیگر را یافتیم

یافتنمان هنر نبود

هنر این است

همدیگر را گم نکنیم

   

اس ام اس عاشقی

سرنوشتم چیز دیگر را روایت میکند
 بی تعارف این دلم خیلی هوایت میکند
قلب من با هر صدا با هر تپش با هر سکوت
 غرق در خون یکنفس دارد دعایت میکند


اس ام اس عاشقی


معنای خوشبختی این است که

در دنیا کسی هست که بی اعتنا به نتیجه ، دوستت دارد


اس ام اس عاشقی


جلوی بعضی از خاطره ها باید نوشت

 آهسته یادآوری شوید ، خطر ریزش اشک


اس ام اس عاشقی


گاهی به خاطرش ماندن را تحمل کن

 رفتن از دست “همه” بر می آید


اس ام اس عاشقی


عاشق اسمم می شوم

وقتی

تو صدایم می کنی . . .


اس ام اس عاشقی


کفشهایم که جفت میشوند دلم هوای رفتن میکند

من کودکانه بیقرار تو میشوم بی آنکه فکر کنم چه کسی دلتنگ من خواهد شد


اس ام اس عاشقی

عشــق

همین خنده های ساده ی توست
وقتی با تمام غصه هایت میخندی

تا از تمام غصه هایم رها شوم


اس ام اس عاشقی


از ساختار دنیا اطلاع زیادی ندارم ولی

 من هم دوست داشتم دنیای کسی باشم


اس ام اس عاشقی


بزرگترین خوشبختی این است که

خداوند آنقدر عزیزت بدارد که وجودت آرامش بخش دیگران باشد


اس ام اس عاشقی


.جای من یک دل سیر ، چشم در آینه انداز و بگو ، بهترینم

ای دوست ، یادگار دیروز ! دل من سیر برایت تنگ است


اس ام اس عاشقی


قدر سکوتم را در بهار نگاهت دریاب

 که به اندازه ی سکوتم ، به یادتم !


اس ام اس عاشقی


کسى که براى حل معادلات و مسائل دلتون وقت میزاره

خیلى دوستون داره، بیکار نیست

هواشو داشته باشین …


اس ام اس عاشقی


حسرت یعنی شانه هایت دوش به دوشم باشد

 اما نتوانم از دلتنگی به آن پناه ببرم

حسرت یعنی تو که در عین بودنت داشتنت را آرزو می کنم


اس ام اس عاشقی


هیچ میدانستى

زیبا ترین عاشقانه اى که برام گفتى وقتى بود که

اسمم را با “میم” به انتها رساندى


اس ام اس عاشقی


قبر منو خیلی بزرگ بسازین

 چون یه دنیا آرزو با خودم به گور میبرم !


اس ام اس عاشقی


حوا که بغض کند خدا هم اگر برایش سیب بیاورد

باز چیزی جز آغوش آدم آرامش نمیکند


اس ام اس عاشقی


شاید برایت عجیب باشه این همه آرامشم

 خودمانی میگویم

به آخر که برسی فقط نگاه میکنی


اس ام اس عاشقی


طـــوفـــانــی ام مـی کــنـی

بـــا چـشمـهـایـی کـه

آرام تـــر از آرامـش اســت !!


اس ام اس عاشقی


چه سخت است در جمع بودن ولی در گوشه ای تنها نشستن

به چشم دیگران چون کوه بودن ولی در خود به آرامی شکستن


اس ام اس عاشقی