اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس , SMS , پیامک , مسیج
اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس , SMS , پیامک , مسیج

اس ام اس عاشقانه احساسی



اس ام اس عاشقانه



اس ام اس عاشقانه



این بار که آمدی

دستانت را روی قلبم بگذار

تا بفهمی این دل با دیدن تو نمی تپد
میلـــرزد . . .

   

اس ام اس عاشقانه


“من”ی که کنارش “تو” نباشد

بزرگترین پارادوکس دنیاست


اس ام اس عاشقانه


رویا هایی هست که شاید هرگز تعبیر نشوند

اما همیشه شیرین اند

مثل رویــــای داشتن تـــــــو . . .


اس ام اس عاشقانه

وزهایی که می بینمت ، نفسم می گیرد و روزهایی که نیستی دلم …

اما تو باش ! تحمل اولی آسان تر است …


اس ام اس عاشقانه


آدم باید عین مرسوله پستی سفارشی باشه …

یکی باشه همیشه تحویلش بگیره ، بگیرتش تو بغل !

امضا هم بده که تحویل گرفته شده و پس گرفته نمی شود …


اس ام اس عاشقانه


مهربان چگونه از یاد میروی ؟

 وقتی که بر صخره ی وجودم کتیبه ای ؟


اس ام اس عاشقانه


عشق یعنی توی گوشیت یه سری اس ام اس هست که،

عمرا دلت بیاد پاکشون کنی …


اس ام اس عاشقانه


یک بار خواب دیدن تو… به تمام عمر می‌ارزد پس نگو

نگو که رویای دور از دسترس، خوش نیست

قبول ندارم گرچه به ظاهر جسم خسته است ولی دل دریایست

تاب و توانش بیش از اینهاست. دوستت دارم و تاوان آن هرچه باشد


اس ام اس عاشقانه


سخت ترین فعلی که برایت به سادگی صرف کردم ، عمرم بود

.عشق نمی پرسه تو کی هستی؟ عشق فقط میگه: تو ماله منی

عشق نمی پرسه اهل کجایی؟ فقط میگه: توی قلب من زندگی می کنی

عشق نمی پرسه چه کار می کنی؟ فقط میگه: باعث می شی قلب من به ضربان بیفته

عشق نمی پرسه چرا دور هستی؟ فقط میگه: همیشه با منی

عشق نمی پرسه دوستم داری؟ فقط میگه: دوستت دارم


اس ام اس عاشقانه