اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس , SMS , پیامک , مسیج
اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس , SMS , پیامک , مسیج

عاشقونه

اس ام اس عاشقانه




اس ام اس دوستی و عاشقی sms dusti asheqi


صدای گام های تو…

ضربان زندگی من است

با من راه بیا

هنوز تشنه ی زنده بودنم…

    

اس ام اس دوستی و عاشقی sms dusti asheqi


عاشقی یعنی چند بار استخاره کنی و بد بیاد باز بگی:

استخاره اینطوری نیست حتما اشتباه میکنم…


اس ام اس دوستی و عاشقی sms dusti asheqi


ماه در روی کسی غیر تو دیدن ممنوع
 ناز چشم کسی جز تو خریدن ممنوع
تابلویی بر سر دروازه ی قلبم زده ام
 که ورود احدی جز تو اکیدا ممنوع


اس ام اس دوستی و عاشقی sms dusti asheqi


افسانه را رها کن ، دوری دوستی کدام است ؟

فاصله هایند که دوستی را میبلعند !

من اگر نباشم دیگری جایم را پر میکند ، به همین سادگی !


اس ام اس دوستی و عاشقی sms dusti asheqi


صفحه ی آخر شناسنامه زیاد مهم نیست

گاهی باید توی آیینه خوب نگاه کنی ببینی هنوز زنده ای یا نه!


اس ام اس دوستی و عاشقی sms dusti asheqi


میدونی چی بیشتر از همه آدمو داغون میکنه ؟

اینکه هر کاری در توانت هست براش انجام بدی ،

بعد برگرده بگه : مگه من ازت خواستم !


اس ام اس دوستی و عاشقی sms dusti asheqi


دروغ میگفتن که “ها” علامت جمع است

پس چرا وقتی تن + ها را جمع کردم ، خودم ماندم و خودم ؟


اس ام اس دوستی و عاشقی sms dusti asheqi


مادرم می گفت : دوستانت را ببین ، همه به جایی رسیده اند ،

نمیدانست ، منتظر نشسته ام تا به تو برسم !


اس ام اس دوستی و عاشقی sms dusti asheqi


چگونه بفرستم “باورم” را برایت تا باور کنی از یاد بردنت کار من نیست


اس ام اس دوستی و عاشقی sms dusti asheqi


تو ای روحم ، عزیز دلنوازم
 ز پیغامت نمودی سرفرازم
تو در یاد منی ، من شرمسارم
 صفای قلب پاکت را بنازم


اس ام اس دوستی و عاشقی sms dusti asheqi