اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس , SMS , پیامک , مسیج
اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس , SMS , پیامک , مسیج

پیامک های عاشقانه

اس ام اس عاشقانه




پیامک های عاشقانه


دلم تنگ است اما هنوز تو در آن جا می شوی

 چقدر ابعاد بودنت عجیب است !

    

پیامک های عاشقانه


گاهی باید نباشی تا بفهمی نبودنت واسه کی مهمه ؟

اونوقته که می فهمی باید همیشه با کی باشی


پیامک های عاشقانه


در کودکی از تکلیف میترسیدیم و اکنون از بلاتکلیفی

کتاب زندگی چاپ دوم ندارد ، پس تا میشود عاشقانه زندگی کنیم


پیامک های عاشقانه


پیاز هم که خرد میکنی برایش اشک میریزی

از پیاز هم کمتر بودم ، مرا خرد کردی و خندیدی


پیامک های عاشقانه


سخت میترسیدم از اینکه من از نژاد شیشه باشم و شکستنی

او از نژاد جاده باشد و رفتنی

آری روزها گذشت ، همان شد ، او رفت ، من شکستم !


پیامک های عاشقانه


گرگ هم که باشی ، عاشق بره ای خواهی شد

که تو را به علف خوردن وا می دارد و رسالت عشق این است

شدن آنچه نیستی !


پیامک های عاشقانه


آرزو میکنم زمانیکه دلم از قهر زمانه ، قطره قطره از چشمانم فرو میچکد

برای گریستن هرگز شانه هایت را کم نیاورم


پیامک های عاشقانه


وقت خریدن لباسهای پاییزی دقت کنید

لباسهایی بخرید با جیب های بزرگ به اندازه ی دو دست

شاید همین پاییز عاشق شوید !


پیامک های عاشقانه


از لحظه ای که چشم باز میکنم کار شروع میشود

نظارت و بررسی کیفیت تک تک اعضای بدن

قلب ، چشم ، گوش ، مبادا ذره ای از عاشق تو بودن منحرف شده باشند


پیامک های عاشقانه


چرا هرچه خواب میبینم
تعبیر آن

تو نمیشود؟
راستی،

خواب من چپ است!!


پیامک های عاشقانه