اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس , SMS , پیامک , مسیج
اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس , SMS , پیامک , مسیج

باران عشق


اس ام اس عاشقانه



 باران عشق



فرقی نمیکنه هوای الان چند نفره ست

مهم اینه که تو نیستی و من مجبورم”تنهایی” دلتنگی آسمون رو تحمل کنم …

    

 باران عشق


باز باران آمد

از هوا یا ز دو چشم خیسم

نیک بنگر

چه تفاوت دارد…


 باران عشق
همواره تنهاییم

در جمع یاران هم

در یک کویر خشک

در زیر باران هم


 باران عشق


باران که میبارد ، دلم برایت تنگ میشود …

راه می افتم بدون چتر ، من بغض میکنم ، آسمان گریه !


 باران عشق


باران یعنی نقطه چین تا خدا …


 باران عشق


باران بیاید یا نیاید

تو باشی یا نباشی

خاطرت باشد یا نباشد

من خیس از یاد توام !


 باران عشق
تو مثل لحظه ای هستی که باران تازه می گیرد

و من مرغی که از عشقت فقط بی تاب و حیرانم

تو می ایی و من گل می دهم در سایه چشمت

و بعد از تو منم با غصه های قلب سوزانم


 باران عشق


بر سرم چتر گرفت

به تماشا

ایستادند

باران و رهگذران


 باران عشق


هنوز هم وقتی باران می آید تنم را به قطرات باران می سپارم

می گویند باران رساناست ، شاید دستهای مرا هم به دستهای تو برساند


 باران عشق


دیشب خدا آهسته در گوشم گفت

دیگه بسه ، بارانم از اشکهایت خجالت میکشد فرقی نمیکنه هوای الان چند نفره ست

مهم اینه که تو نیستی و من مجبورم”تنهایی” دلتنگی آسمون رو تحمل کنم …


 باران عشق