اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس , SMS , پیامک , مسیج
اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس , SMS , پیامک , مسیج

اس ام اس بارون



اس ام اس عاشقانه



اس ام اس بارون



دلم باران میخواهد

 و چتری خراب و خیابانی که هیچگاه به خانه ی تو نرسد …

   

اس ام اس بارون


این که چقدر از آن روز ها گذشته یا اینکه چقدر هر دویمان عوض شده ایم یا اینکه هر کداممان کجای دنیا افتاده ایم اصلا مهم

نیست …

باز باران که ببارد

 هروقت که میخواهد باشد ، دلم هوایت را میکند …


اس ام اس بارون


زمانی شعر می گفتم برای غربت باران …

ولی حالا خودم تنهاترم ، تنهاتر از باران …


اس ام اس بارون

من با تو زیر باران نرفته ام

اما باران که میبارد دلم برایت تنگ میشود …


اس ام اس بارون


تنها برخی از آدمها بـــــاران را احساس می کنند !

بقیه فقط خیس می شوند …


اس ام اس بارون


باز باران میبارد و همه جا خیس است

 چشمان خیسم را

 کجا آویزان کنم ؟


اس ام اس بارون


من برای تو چتری بیش نبودم …

بـاران که تمام شد فراموشم کردی !

تو تتنها همقدم باران می خواستی اما من خود باران شدم بعد از تو …


اس ام اس بارون


نام تو دعای نستجاب باران است

 هربار که تو را خوانده ام

 باریده ام …


اس ام اس بارون


باران چه خوشبخت است

 از آن بالا همیشه عشق بازی دیده است


اس ام اس بارون


بریز ای نم نم باران دلم خون شد ز تنهایی
اسیر دردم ای باران چرا دردم نمی کاهی ؟

ببار ای قطره ی مرهم ، زبانم تشنگی دارد
به این دل خسته عاشق که او هم عالمی دارد


اس ام اس بارون