اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس , SMS , پیامک , مسیج
اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس , SMS , پیامک , مسیج

اس ام اس عاشقانه کلاسیک

اس ام اس عاشقانه




اس ام اس عاشقانه کلاسیک


دوﺳﺘﺖ دارم ﻫﺪﯾﻪ اﯾﺴﺖ ﮐﻪ ﻫﺮ ﻗﻠﺒﯽ ﻓﻬﻢ ﮔﺮﻓﺘﻨﺶ را ﻧﺪارد

ﻗﯿﻤﺘﯽ دارد ﮐﻪ ﻫﺮ ﮐﺴﯽ ﺗﻮان ﭘﺮداﺧﺘﻨﺶ را ﻧﺪارد

ﺟﻤﻠﻪ ﮐﻮﺗﺎﻫﯽ اﺳﺖ اﻣﺎ ﻫﺮ ﮐﺴﯽ “ﻟﯿﺎﻗﺖ” ﺷﻨﯿﺪﻧﺶ را ﻧﺪارد

  
 
http://0sms.blogsky.com/


ﻣﻴﺨﻮﺍﻡ ﺑﮕﻢ ﺩﻭﺳﺘﺖ ﺩﺍﺭﻡ ﻧﻪ ﺑﻪ ۲۱ ﺯﺑﺎن زﻧﺪﻩ ﺩﻧﻴﺎ ﺑﻠﮑﻪ ﺑﻪ ﺯﺑﺎﻥ ﻗﻠﺒﻢ

ﮔﻮﺵ ﮐﻦ : ﺗﺎﻻپ… ﺗﻮﻟﻮﭖ


اس ام اس عاشقانه کلاسیک


ﻫﻤﯿﺸﻪ ﺩﺭ ﺑﻬﺘﺮﯾﻦ ﺯﻭﺍﯾﺎﯼ ﻗﻠﺒﻢ ﺧﻮﺍﻫﯽ ﻣﺎﻧﺪ

 ﺁﻧﺠﺎ ﮐﻪ ﻓﻘﻂ ﺟﺎﻭﺩﺍﻧﻪ ﻫﺎ ﻣﯿﻤﺎﻧﻨﺪ


اس ام اس عاشقانه کلاسیک


اینجا رادیو “دل” است

 صدای مرا از عمق “قلبم” میشنوید، این یک SMS نیست

 یک “احساس” پاک است که میگوید “فراموشی در مرام ما نیست”


اس ام اس عاشقانه کلاسیک


اگه دیدی کویرم، بیایی جون میگیرم

اگه دیدی بهارم، تو قلبم تو رو دارم


اس ام اس عاشقانه کلاسیک


نه شاهی برای حکم دارم نه شاهدی برای شهود

فقط دوستت دارم، همین


اس ام اس عاشقانه کلاسیک


توانایی عشق ورزیدن بزرگ ترین هنر جهان است


اس ام اس عاشقانه کلاسیک


سخت ترین کار دنیا بی محلی کردن

 به کسیه که با تمام وجود دوسش داری


اس ام اس عاشقانه کلاسیک


آسمانم انتهایش قلب توست
مهربان این آسمان از آن توست
آسمانم هدیه ای از سوی من
تا بدانی قلب من هم یاد توست


اس ام اس عاشقانه کلاسیک


او ضمیر مفرد غایب نیست

 او همه دنیای من است


اس ام اس عاشقانه کلاسیک