اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس , SMS , پیامک , مسیج
اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس , SMS , پیامک , مسیج

اس ام اس های عاشقانه

اس ام اس عاشقانه




اس ام اس های عاشقانه


بهار من مرا بگذار و بگذر
 رهایم کن برو دلدار و بگذر
من عادت می کنم اینجا به غمها
 مرا پر کن از این اجبار و بگذر

   

اس ام اس های عاشقانه


توی دنیایی که قلبا هر کدوم یه جا اسیرن

کاش به فکر اونا باشیم ، که از این زمونه سیرن


اس ام اس های عاشقانه


من مرده ام …

 به نسیم خاطره ای

 گاهی تکانی می خورم …

همین


اس ام اس های عاشقانه


رد پای زرد پاییز / باز میون لحظه هامه

قطره های سرد بارون / دوباره رو گونه هامه

ابرای سیاه غصه / آسمونمو پوشونده

دیگه خورشیدی ندارم / داغ تو اونم سوزونده


اس ام اس های عاشقانه


من ماندم و حلقه طنابی در مشت
 با رفتن تو به زندگی کردم پشت
بگذار فردا برسد می شنوی
 دیروز غروب ، عاشقی خود را کشت


اس ام اس های عاشقانه


اولین خنده ز بی دردی بود
آخرین گریه ز بی درمانی


اس ام اس های عاشقانه


خاطرات آدم مثل یه تیغ کند میمونه که رو رگت میکشی!
نمیبره اما تا میتونه زخمیت میکنه


اس ام اس های عاشقانه


خسته ام از لبخند اجباری / خسته از حرف های تکراری
خسته ام از آدم های تکراری / خسته از محبت های خالی


اس ام اس های عاشقانه


همانند پلی بودم برای عبورت
به فکر تخریب من نباش
رسیدی دست تکان بده
من خود فرو میریزم …


اس ام اس های عاشقانه


کلاغ جان …قصه من به سر رسید

سوار شو …تو را هم تا خانه‌ات می رسانم


اس ام اس های عاشقانه