اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس , SMS , پیامک , مسیج
اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس , SMS , پیامک , مسیج

اس ام اس عاشقانه


اس ام اس عاشقانه




اس ام اس عاشقانه


کاش نامت را با خط بریل مینوشتند

 صدا کردنت کافی نیست

شکوه اسم تو را باید لمس کرد !

    

اس ام اس عاشقانه


آدم بدون دوست

 چون کتاب بدون جلد است !

اس ام اس عاشقانه


سفری به دور دنیاست ، وقتی دستانم تا انتها ، رویت را نوازش می کنند

اس ام اس عاشقانه


انسانهای خوب همانند گلهای قالیند

نه انتظار باران را دارند و نه دلهره ی چیده شدن ، دائمی اند !

اس ام اس عاشقانه


چه فرقی دارد ، شهر ما خانه ی ما باشد یا نباشد

وقتی تو نه در شهر ما هستی و نه در خانه

اس ام اس عاشقانه


دلی دارم ز جنس سنگ و شیشه
 چنان مهرت به جانم کرده ریشه

که در شش گوشه ی قلبم نوشته
 عزیزم ، دوستت دارم همیشه

اس ام اس عاشقانه


هربار که کودکانه دست کسی را می گرفتم ، گم میشدم

حالا آنقدر که در من هراس گرفتن دستی است

 اضطراب گم شدن نیست

اس ام اس عاشقانه


بخوای نخوای دوست دارم، بیایی نیایی منتظرم

بگی نگی دق میکنم اگه تو تنهام بذاری

اس ام اس عاشقانه


میدونی فرق تو با اشکام چیه؟

اشک من بخاطر تو زود میاد ولی تو به خاطر اشک من دیر میایی

اس ام اس عاشقانه


فکر نکنی وقتی ازت دورم یعنی فراموشت کردم

نه فقط دارم بهت فرصت میدم دلت برام تنگ بشه

اس ام اس عاشقانه