اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس , SMS , پیامک , مسیج
اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس , SMS , پیامک , مسیج

اس ام اس عشق و علاقه

اس ام اس عاشقانه



اس ام اس عشق و علاقه


ناز کمتر کن که من اهل تمنا نیستم

 زنده با عشقم اسیر سوز و سودا نیستم

   

اس ام اس عشق و علاقه


بس که در تدبیر فردا مانده ایم
 با همیم اما چه تنها مانده ایم

 در کلاس جمع و تفریق زمان
عاشق جمعیم و منها مانده ایم


اس ام اس عشق و علاقه


بهترین آرزوها را برایت دست فرشته ها سپردم

 نگاهت به آسمان باشد


اس ام اس عشق و علاقه


شکسته این جماعت بال ما را

 پریشان کرده ماه و سال ما را
 تو هم ای بی وفا از ما بریدی

 نمی پرسی دگر احوال مارا


اس ام اس عشق و علاقه


از گلچین آرزوهایت

چتری برایم بفرست که

خیس دلتنگی هات نباشم


اس ام اس عشق و علاقه


در شیارهای قلبم به دنبال کدامین عشق میگردی

 عشق من در آینه ایست که هرری گرفتیم و گذشت

 عیب از من و توست ، عشق بی تقصیر است


اس ام اس عشق و علاقه


زمزمه  دلتنگی ام را به نسیم میسپارم

تا به تو برساند همیشه به یادت هستم


اس ام اس عشق و علاقه


واژه ی دوستت دارم برای عظمت قلب مهربانت چقدر بی درنگ است

 وقتی تو سرچشمه ی تمام خوبیهایی


اس ام اس عشق و علاقه


در قفس تنهاییم تنها یاد توست که

مرا به اوج همه ی دوست داشتنها به پرواز در می آورد


اس ام اس عشق و علاقه


زمانی فراموشت خواهم کرد که عقلم خاموش

 نفسم قطع ، روحم در آسمان و تنم در زیر خاک باشد


اس ام اس عشق و علاقه