اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس , SMS , پیامک , مسیج
اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس , SMS , پیامک , مسیج

sms asheghoone

اس ام اس عاشقانه



 sms asheghoone


گهگاهی سفری کن به حوالی دلت

شاید از جانب ما خاطره ای منتظر لمس نگاهت باشد

   

 sms asheghoone


شاهزاده ی عشقی که غلامت شده ام
 پابند تو و اسیر دامت شده ام

گویند کبوتری وفادار تر از طوقی نیست
 طوقی صفتم ، جلد مرامت شده ام


 sms asheghoone


دوست داشتن امروزم ، دنباله ی ستاره ی چشمهایت است

که در آسمان قلبم سالها پیش جا گذاشته بودی !


 sms asheghoone


گاهی تنهایی آنقدر قیمت دارد که

 درب را باز نمی کنم

حتی برای “تو” که سالها منتظر در زدنت بودم


 sms asheghoone


گفت مجنون گر همه روی زمین
 هر زمان بر من کنندی آفرین

من نخواهم آفرین هیچ کس
 مدح من دشنام لیلی باد و بس


 sms asheghoone


روزهاست از سقف لحظه هایم یاد تو می چکد

اگر باران بند بیاید از این خانه می روم


 sms asheghoone


در سرزمین خاطره ها آنان که خوبند همیشه سبزند

 و آنان که محبتها و دوستیها را بر قلبشان برافراشتند همیشه به یاد می مانند


 sms asheghoone


از درد و دلت فقط درد سهم من شد

و دلت سهم دیگری


 sms asheghoone


ما هرچه دویدیم به مقصد نرسیدیم

 از عشق به جز مزه ی تلخش نچشیدیم


 sms asheghoone


زمستان است و هوا پر شده از دوستت دارم هایی که به بادها سپرده ام

کاش پنجره ات باز باشد


 sms asheghoone