اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس , SMS , پیامک , مسیج
اس ام اس عاشقانه

اس ام اس عاشقانه

اس ام اس , SMS , پیامک , مسیج

اس ام اس کلاسیک

اس ام اس عاشقانه



اس ام اس کلاسیک


دنیا را خیلی کوچک می بینم که بگم

 به اندازه یه دنیا دوستت دارم

   

اس ام اس کلاسیک



وصیت کردم

قبل مرگم قلبم را اهدا کنند

 ولی میگن امضای صاحبش لازمه؛ اجازه میدی؟


اس ام اس کلاسیک


دستاتو بذار روی قلبت! گذاشتی؟

 آرزومه همیشه بتپه حتی اگه برای من نباشه …؟


اس ام اس کلاسیک


خاک پایت بوسه گاهم بود و بس
 بر سر راهت نگاهم بود و بس

ای نگاهت تکیه گاه خستگی
 عشق تو تنها گناهم بود و بس


اس ام اس کلاسیک


نفست باران است
 دل من تشنه ی باریدن ابر
 دل بی چتر مرا میهمان کن


اس ام اس کلاسیک


یاد آن روزی که یاری داشتیم
 این چنین خوار نبودیم ، اعتباری داشتیم

ای که ما را در زمستان دیده ای با پشت خم
 این زمستان را نبین ، ما هم بهاری داشتیم


اس ام اس کلاسیک


نامه هایم که چراغ قلبت را روشن نکرد !

امشب تمامشان را بسوزان شاید بتوانی تنهایی ات را ببینی . . .


اس ام اس کلاسیک


در جهان غصه کوتاهی دیوار مخور
  حسرت کاخ رفیق و زر بسیار مخور

گردش چرخ نگردد به مراد دل کَس
  غم بی مهری این مردم بی عار مخور . . .


اس ام اس کلاسیک


پشت آن پنجره ی رو به افق
 پشت دروازه ی تردید و خیال

لا به لای تن عریانی بید
 من در اندیشه ی آنم که تو را ، وقت دلتنگی خود دارم و بس


اس ام اس کلاسیک


راستـش را بگو

نکند تو همان “این نیـز” هستی که همیشه می گذری . . . ؟


اس ام اس کلاسیک